Гендиректор Київпастрансу прокоментував підвищення вартості проїзду

Гендиректор Київпастрансу прокоментував підвищення вартості проїзду

Укрінформ
Міська адміністрація розглядає можливість збільшення тарифу на проїзд у громадському транспорті на 1 гривню, що частково подолає збитковість та компенсує витрати на електроенергію і заробітну плату працівникам КП «Київпастранс».

Про це заявив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

«Загалом вартість проїзного квитка складається з собівартості перевезення - заробітна плата, паливно-мастильні матеріали, електроенергія, обслуговування та ремонт рухомого складу. Зважаючи на значне підвищення вартості цих основних складових на сьогоднішній день суттєво зросла собівартість однієї поїздки»,- пояснює  Дмитро Левченко.

Тарифи на послуги з перевезення пасажирів діють в м. Києві з лютого 2015 року в розмірі 3 гривні на проїзд наземними видами транспорту та 4 гривні на проїзд у міській електричці. За розрахунками спеціалістів економічно обґрунтований тариф – 6 гривень 91 коп. – на проїзд наземними видами транспорту та 15 гривень 39 коп. – на проїзд міською електричкою. «Така невідповідність між реальними та діючими тарифами робить пасажирські перевезень в Києві  збитковими», - заявив він.

Дмитро Левченко повідомив, що перегляд вартості проїзду зможе дозволити частково зменшити збитковість пасажирських перевезень та спрямувати кошти на електроенергію і підвищення заробітної плати 10 тисячам працівників комунального підприємства. Люди мають отримувати гідну заробітну плату. Адже низький рівень заробітної плати демотивує, призводить до плинності кадрів та втрати кваліфікованих спеціалістів. 

«Задовольняючи потреби киян, ми повинні надавати якісні транспорті послуги і забезпечувати комфорт та дбати про безпеку пасажирів. А це означає, що  КП «Київпастранс» повинен як мінімум проводити капітальний та середній  ремонт рухомого складу, впроваджувати нові маршрути та зменшувати інтервали руху на існуючих маршрутах міста. На заміну застарілим та зношеним ми маємо купувати нові транспортні засоби. Все це значні але необхідні витрати», - зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко.

Для того, громадський транспорт повноцінно функціонував, з належним рівнем безпеки та якості, столична адміністрація вимушена прийняти рішення про підвищення транспортного тарифу, з частоковою компенсацією вартості проїзду з міського бюджету та збереженням всіх пільг - резюмував Дмитро Левченко.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-