У Кличка передумали будувати метро на Троєщину і пропонують альтернативу

У Кличка передумали будувати метро на Троєщину і пропонують альтернативу

Укрінформ
Влада припиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро (гілки на Троєщину).

Про це в інтерв'ю Delo.UA повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

Як альтернативу влада міста пропонує мешканцям мікрорайону новий транспортно-інфраструктурний проект - "швидкісний коридор", відокремлену лінію для комунального транспорту.

"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус чи автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто, по суті ,це буде наземне метро", - розповів Сагайдак.

На першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії "Троєщина - Чоколівка" з відгалуженням на Відрадний з потенційним добовим попитом у 140 тис. пасажирів.

Проект включає реконструкцію 22 км дороги, забезпечення зручного доступу до станцій та пересадочних вузлів - ст. метро Петрівка, трамвайна зупинка на вул. Фрунзе, ст. м Дорогожичі, ст. м. Шулявська, лінія швидкісного Борщагівського трамвая, зупинка електрички "Караваєві дачі", вихід на Севастопольську площу.

За попередніми оцінками, реалізація такого проекту буде становити 100 млн євро.

"На перший погляд, здається, що багато, але аналог коштує в десятки разів дорожче. Справа навіть не у грошах, а у часі. Щоб побудувати лінію метро на Троєщину – ред.) потрібно 10-15 років, а враховуючи, як йде таке будівництво в Україні, то і всі 20 років. У свою чергу, цей проект ("швидкісний коридор" – ред.) можна реалізувати за три роки", - каже Сагайдак.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-