Завдяки Євробаченню прихильників членства України в ЄС побільшало

Завдяки Євробаченню прихильників членства України в ЄС побільшало

Опитування
Укрінформ
Більше половини (51%) іноземних гостей, які відвідали Україну під час Євробачення-2017, зазначили, що країна виправдала їхні очікування, а 47% наголосили, що вона перевершила всі сподівання.

Про це свідчать результати соціологічного опитування, проведеного компанією GfK Ukraine на замовлення Інституту світової політики, повідомляє UA Перший

Директорка Інституту світової політики (ІСП) Альона Гетьманчук відзначила, що приїзд на Євробачення суттєво змінив сприйняття іноземними гостями України. Зокрема, завдяки Євробаченню в України з’явилося більше прихильників її майбутнього членства в Євросоюзі. Зокрема, 64% опитаних гостей конкурсу із країн ЄС зазначили, що тепер більше бажають бачити Україну членом об’єднаної Європи.

"Досить неочікувано понад половина опитаних (54%) заявили, що Україна стане членом ЄС уже в наступні п’ять років. Цікаво, що такої думки дотримуються однаковою мірою як представники самих країн ЄС (53%), так і ті, хто не належить до єесівських країн", – додає перший заступник директора ІСП Сергій Солодкий.

Ще п’ята частина опитаних (19%) вірить, що Україна увійде до європейської сім’ї в наступне десятиріччя. Варіант щодо 20 років обрало не так багато опитаних – лише 6%. Не бачать Україну в ЄС лише 1%, хоча ще майже 20% не змогли визначитися з думкою. Ніяк конкурс не вплинув на думку кожного четвертого (24%). І лише 1% гостей з Євросоюзу заявив, що після відвідин України не хочуть чи дещо менше воліють бачити її в ЄС.

"Завданням організаційної команди Євробачення було не лише проведення шоу світового рівня, а й зміна іміджу України в світі. Для нас було важливо зарекомендувати Україну надійним та рівноправним партнером, державою з європейськими цінностями та орієнтирами, невід’ємною частиною Європи. Мені приємно, що нам вдалось впоратись з цим завданням і результати опитування це підтверджують", – зауважив виконавчий продюсер Євробачення-2017 Павло Грицак.

Опитування закордонних гостей Євробачення проводилося компанією GfK Ukraine у період з 9 по 13 травня 2017 року. Усього методом комп’ютеризованого особистого інтерв’ю було опитано 1060 респондентів віком від 18 років, які не є громадянами України. Респондентів було обрано випадково у Києві в місцях найбільшого скупчення цільової аудиторії.

Повні результати соціологічного опитування доступні на веб-сайті Інституту світової політики. 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Актуально

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-