Соцмережі оцінили лого Євробачення: Відійшли від шароварщини

Соцмережі оцінили лого Євробачення: Відійшли від шароварщини

Огляд
Укрінформ
Соціальні мережі грають у гру "Асоціація" із новим логотипом Євробачення: коса Тимошенко, ковбаса, шини, сережки, круасан, малина, китайські ліхтарі, комірець короля Іспанії Філіпа II Розсудливого... "Шануємо різноманітність" безмежної фантазії соцмереж.

Вчора обрали гасло та лого Євробачення, яке розділило інтернет-спільноту на два табори: на тих, хто у захваті, та на тих, хто категорично проти. Ми спробували розібратися, кого було більше.

Багатьом сподобалося таке лого пісенного конкурсу, або, принаймі, вони намагалися шукати позитивні сторони:

Ті, кому не сподобався логотип, згадали альтернативні варіанти та косу Тимошенко.

Не тільки українці жваво обговорюють новину - світ також долучився до дебатів.

"Обожнюю цей слоган. Лого також миле. Київ обирає не бути обережним!"

"Чудова робота, Києве! Нам подобається цей круасан"

Порівнюють лого з генно-модифікованою малиною:

... із комірецем короля Іспанії Філіпа II Розсудливого та сережками:

З ковбасою:

... та із "потворними китайськими ліхтариками квітневого ярмарку":

"Поки Дональд Трамп прагне расистської Америки, Європа шанує різноманіття"

"Ось, що Україна вибрала у якості гасла для Євробачення. Браво! Європі це потрібно більше, ніж коли-небудь"

"Минулорічне лого було гарнішим, але мені подобається гасло"

"Лого Євробачення-2017 надихнула приголомшива корона волосся Тимошенко"

"Лого трохи нудне, але слоган рулить!"

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Актуально

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-