"Народний фронт" витратив на рекламу понад 64 мільйони із держбюджету
“Із 64,9 млн. витрат 64,1 млн. були грошима, отриманими із Державного бюджету України. Таким чином партія заплатила за рекламу державними коштами”, - ідеться в повідомленні.
Зазначається, що впродовж жовтня-грудня 2018 року “Народний фронт” офіційно витратив 64,9 млн. грн. Майже половину суми було спрямовано на оплату рекламних матеріалів. Як передають у КВУ, про це йдеться в звіті партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року.
“Найбільше грошей було спрямовано на рекламу на телебаченні – 17 млн. Із цієї суми 9 млн. отримало ТОВ «Медіа Партнерство Баінг», 5 млн. – ТОВ «Глобал Медіа Груп», 1,8 млн. – ТОВ «Старлайт Бренд Контент». Кошти перераховані в якості оплати «за розміщення рекламних матеріалів на телебаченні». Платежі проведені в листопаді 2018 року. Експерти пов’язують діяльність вказаних компаній із телеканалами ICTV, СТБ, Новий канал та ін”, - повідомляють у КВУ.
У Комітеті виборців також інформують, що майже 12 млн. “Народний фронт” витратив на розміщення зовнішньої реклами (білборди, сітілайти). “Ймовірно, мова йде про оплату білбордів, розміщених у листопаді-грудні із зображенням одного з лідерів політичної сили”, - зазначають у КВУ і додають, що значну кількість таких білбордів можна було візуально спостерігати в Києві.
За інформацією Комітету виборців, на видавничу діяльність партія “Народний фронт” спрямувала 1,4 млн., рекламу на радіо – 0,4 млн., у друкованих ЗМІ – 0,1 млн.
Крім політичної реклами, розповідають у КВУ, партія витрачала гроші на виплату зарплат (13 млн.), оренду приміщень (7 млн.), сплату податків (7 млн.) та здійснення матеріальних витрат і оплату послуг (4 млн.).