Споживачам цьогоріч повернули ₴6,8 мільйона за неякісні товари та послуги
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
«За сім місяців 2021 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло майже 14 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. За підсумками їх розгляду споживачам повернуто 6,8 мільйонів гривень за неякісні товари та надані послуги», - йдеться в повідомленні.
Зокрема, 37,3 % звернень споживачів стосувалися якості непродовольчих товарів; 46,4 % - якості наданих послуг (робіт), із них 20,1 % – якості житлово-комунальних послуг; 4,4 % – якості продовольчих товарів; 11,5 % - придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані.
Як повідомляв Укрінформ, 25 липня 2021 року набув чинності закон "Про внесення змін до Закону України “Про захист прав споживачів” щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді".