Новій пошті скасували штраф на понад ₴325 мільйонів

Новій пошті скасували штраф на понад ₴325 мільйонів

Укрінформ
Держпродспоживслужба після перевірки ухвалила рішення про скасування постанов про накладення стягнень із ТОВ «Нова пошта» загальною сумою 325 851 634 грн, які виписало Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області.

Про це повідомила пресслужба відомства, передає Укрінформ.

"За результатами опрацювання матеріалів робоча група встановила факти процедурних порушень та дійшла висновку про наявність підстав для скасування винесених ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області постанов про накладення стягнень. З урахуванням висновків робочої групи керівництвом Держпродспоживслужби прийнято рішення про скасування цих постанов", - йдеться у повідомленні.

У відомстві зазначили, що ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області зафіксувало перешкоджання діяльності службовим особам під час перевірок, однак самі перевірки (в Харкові та Чугуєві) "були проведені з процесуальними порушеннями".

При цьому, додали у відомстві, ГУ Держпродспоживслужби в Харківській області «має вжити заходів реагування щодо відновлення прав споживачів».

Читайте також: Укрпошта у І кварталі отримала ₴128 мільйонів збитків - Смілянський

Як повідомлялося, споживачі скаржилися на порушення своїх прав. Зокрема, акваріум, який доставляла "Нова пошта", прийшов до споживача розбитий, а Держпродспоживслужба наголошує, що і "Нова пошта", й інші оператори ринку, повинні дбати про права споживачів.

Як повідомляв Укрінформ, "Нова пошта" подала до суду на Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області через адміністративні штрафи та адміністративно-господарські стягнення загальною сумою 325 851 634 грн, які у компанії вважають необґрунтовано великими.

Читайте також: «Гугл» сплатив мільйон гривень штрафу за ненадання інформації АМКУ

Згодом голова Державної продовольчої споживчої служби Владислава Магалецька заявила, що накладений на "Нову пошту" штраф у сумі понад 325 млн грн буде скасований.

Причиною перевірок стали скарги клієнтів "Нової пошти" з Харківщини, зокрема, компанія відмовилася компенсувати вартість розбитого акваріума, зазначену у поштовій декларації, також інший громадянин поскаржився на те, що його обрахували.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-