АМКУ рекомендував двом виробникам згущеного молока не копіювати упаковки конкурентів
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба АМКУ.
Зазначається, що ТОВ «Мілк – Інвест» та ПрАТ «Ічнянський молочно-консервний комбінат».випускають продукцію з таким оформленням з 2019 року, в той час як ПрАТ «Первомайський молочноконсервний комбінат» та ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» - з липня-жовтня 2020.
В АМКУ пояснюють, що чимало виробників згущеного молока з цукром використовують при оформленні упаковки продукції графічну стилістику та кольори радянських часів. При цьому виробниками додаються окремі власні елементи дизайну етикеток.
У наведеному випадку, виробники використовували етикетки не лише з цими впізнаваними елементами, а й унікальні елементи з етикеток заявників без їхнього дозволу. Зокрема, мова йде про елементи у вигляді стрічок з написом, медалей, розміщення торговельних марок, зображення полуниці у бризках молока. Ці елементи зображення розміщувалися на етикетках у тих же місцях, де і аналогічні елементи заявників. Таке схоже оформлення етикеток може призвести до змішування з діяльністю заявників.
Відтак, АМКУ надав ПрАТ «Первомайський молочноконсервний комбінат» та ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» рекомендації припинити використання цих елементів оформлення етикеток молока незбираного згущеного з цукром та продукту молоковмісного згущеного з цукром «Сгущенка».
Наразі у комітеті відсутня інформація про те, що таке копіювання етикеток конкурентів призвело до суттєвого обмеження чи спотворення конкуренції. Тому згідно із законодавством, за умови виконання положень рекомендацій АМКУ, провадження у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції не розпочинається.