Програма «Велике будівництво» розшириться до розвитку лісових доріг

Програма «Велике будівництво» розшириться до розвитку лісових доріг

Укрінформ
Державне агентство автомобільних доріг (Укравтодор), Державне агентство лісових ресурсів та Державне агентство розвитку туризму домовилися спільно зберігати ліси та розвивати туристичні маршрути за президентською програмою «Велике будівництво». 

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба Укравтодору.

Зазначається, що 8 квітня 2021 року відбулася нарада з розвитку лісових доріг за участю представників Укравтодору, Держлісагентства та Держтуризму.

«Минулого року у Луганській області відремонтовані дороги допомогли пожежним службам швидше потрапити до місць загоряння та протистояти стихії. Однак ми розуміємо, що для потреб безпеки та розвитку туризму необхідно розвивати мережу лісових доріг. Укравтодор готовий долучатися до спільних проєктів для збереження лісів та забезпечення належного автомобільного сполучення», – заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков.

В Укравтодорі відмічають, що спільна робота центральних органів виконавчої влади для розвитку інфраструктури, туристичного потенціалу країни та збереження лісів є ще одним позитивним прикладом втілення програми президента «Велике будівництво».

Читайте також: Укравтодор поінформував про озеленення траси Київ-Чоп

Представники Держлісагентства розповіли про проведення обліку та оцифрування лісових доріг на території країни. Враховуючи позитивний досвід Укравтодору щодо оцифрування доріг державного значення, було запропоновано інтегрувати ці дані для спільного планування будівництва зон відпочинку, маршрутів до туристичних об’єктів та навігації.

Директорка команди підтримки реформ при Укравтодорі Олександра Азархіна запропонувала опрацювати запровадження платних екостежок та веломаршрутів на основі лісових доріг з можливістю їх самоокупності.

«Ми маємо рухатися у напрямку застосування кращого світового досвіду з поліпшення мережі доріг, користуючись доступом до бази науково-обґрунтованих знань. Бюджет для дорожнього будівництва має складатися з диверсифікованих джерел наповнення і половина коштів має бути залучена через концесійні проєкти (інноваційних та гібридних рішень). Тільки це дозволить збільшити масштаби настільки, щоб реально розбудувати якісну рекреаційну інфраструктуру», — розповів заступник керівника з євроінтеграції ДП «ДерждорНДІ» Станіслав Гвоздіков.

Як повідомляв Укрінформ, заступник голови Офісу Президента і координатор «Великого будівництва» Кирило Тимошенко заявив, що у планах «Великого будівництва» на 2021 рік – збудувати і оновити 6500 км доріг та 245 штучних споруд.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-