Kernel зацікавила можливість взяти у концесію порт Ольвія

Kernel зацікавила можливість взяти у концесію порт Ольвія

Укрінформ
Всесвітньо відома компанія Кernel виявила інтерес до проєкту концесії миколаївського державного підприємства «Стивідорна компанія «Ольвія».

Про це повідомили у пресслужбі ДП "Ольвія" у Facebook.

«У рамках підготовки проєкту концесії держмайна, спеціалізований морський порт Ольвія відвідали представники компанії Kernel. Мета візиту - оцінка потенційним інвестором виробничих потужностей та стану об’єктів портової інфраструктури, які готуються до передачі у концесію», - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що фахівці Kernel на чолі з генеральним директором Євгеном Осиповим під час зустрічі з начальником адміністрації порту Андрієм Єгоровим та директором ДП «Стивідорна компанія «Ольвія» Русланом Олейником детально ознайомилися з умовами конкурсу з передачі в концесію порту Ольвія. Вони також оглянули майданчики та майно державного стивідора, яке планується до передачі у концесію.

«Згідно з вимогами конкурсної документації, з якими є можливість ознайомитись на сайті МІУ, протягом перших трьох років в СМП Ольвія інвестор повинен побудувати новий зерновий термінал потужністю 2 млн тонн в рік (інвестиції - 1,56 млрд грн)»,- зазначив Єгоров.

Як повідомлялось, компанія Кernel – найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 8% світового виробництва соняшникової олії. Свою продукцію Кernel постачає до понад 80 країн світу.

Читайте також: Для портів "Ольвія" та "Херсон" шукають інвесторів

Турецька морська будівельна компанія ARAS раніше також виявляла інтерес до проєкту концесії порту Ольвія.

Громада Миколаєва наполягає на передачі цілісного майнового комплексу порту "Ольвія" у комунальну власність міста з подальшим управлінням за лендлорд-моделлю, за аналогією з кращими європейськими портами. Вона побоюється, що прибуткове підприємство приватизують, а місто залишиться наодинці з масою дорожніх та екологічних проблем.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-