Аеропорти України вимагають скасування наказу Мінінфраструктури №415 як дискримінаційного

Аеропорти України вимагають скасування наказу Мінінфраструктури №415 як дискримінаційного

Укрінформ
Аеропорти України вимагають скасування як дискримінаційного наказу Міністерства інфраструктури №415 "Про встановлення Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України" від 4 червня 2019 року.

Про це йдеться в заяві Асоціації "Аеропорти України", оприлюдненій на сайті організації.

Зокрема, як зазначається в заяві, "старе керівництво Міністерства інфраструктури України, своїм Наказом №415 від 04.06.2019 року "Про встановлення Ставок плати за послуги з аеронавігаційного обслуговування повітряних суден у повітряному просторі України" затвердило більш привабливі умови співпраці з авіакомпаніями для одного конкретного оператора галузі - Міжнародного аеропорту "Бориспіль". Згідно з цим документом, оплата за послуги з аеронавігаційного обслуговування для аеропорту "Бориспіль" становить - 643,5 євро, а для всіх інших аеропортів України - 901,68 євро".

Водночас, зазначають автори заяви, попереднім наказом №669 "була встановлена єдина для всіх аеропортів ставка - 873,77 євро".

Автори заяви вражають це рішення наданням "привілеїв МА "Бориспіль". Тому що встановлення різних ставок за одну і ту саму послугу з аеронавігаційного обслуговування на підході та в районі аеродрому, окремо для аеропорту "Бориспіль" і для всіх інших аеропортів країни, підштовхне авіакомпанії базуватися саме в "Борисполі". Фактично, МІУ своїм рішенням гарантує зменшення вартості авіаперельотів на внутрішніх і міжнародних рейсах, тим авіакомпаніям котрі виконують рейси з аеропорту "Бориспіль". У той же час вартість на внутрішніх і міжнародних рейсах, які виконуються з інших аеропортів України - істотно збільшується".

За словами генерального директора Міжнародного аеропорту "Харків" Володимира Васильченка, "така ініціатива профільного міністерства, м'яко кажучи, зовсім не піддається поясненню. Адже, якщо одні платять менше за інших, то про яку здорову конкуренцію йдеться? Розмір збору вплине в підсумку на вартість квитка, і, як наслідок, пасажири "Борисполя" платитимуть менше, ніж пасажири Харкова, Дніпра, Одеси. Виходить, що всі рівні, але хтось рівніший..?"

Генеральний директор ТОВ "Мастер-Авіа" (Міжнародний аеропорт "Київ") Олег Левченко зауважив, що "наслідки таких нерівних умов на собі найбільше відчує столичний аеропорт. Адже аеропорт "Київ" розташований у безпосередній близькості з привілейованим аеропортом "Бориспіль", зрозуміло, що перевізник вибере ту ціну, яка є істотно нижчою".

Читайте також: Як запустити Миколаївський аеропорт: Зеленський запропонував експеримент

На переконання директора Міжнародного аеропорту "Вінниця" Ярослава Мазурця, "даним наказом спотворено конкуренцію між аеропортами України в частині ставок за послуги з аеронавігаційного обслуговування та порядку їх нарахування".

Президент Асоціації "Аеропорти України" (ААУЦА) Петро Липовенко наголосив, що асоціація "всіляко підтримує здешевлення вартості внутрішніх авіаперевезень, в тому числі шляхом скасування ПДВ та акцизу на авіапальне, але не може погодитися з антиконкурентними умовами для аеропортів України з введенням в дію наказу №415 виданого Міністерством інфраструктури України в питаннях захисту економічної конкуренції. АМКУ як державний орган має детально розібратися в проблемі і негайно вжити заходів для відновлення балансу і паритетних умов на ринку авіаперевезень України".

"Індустрія аеропортів України сьогодні чекає, щоб нове керівництво Міністерства інфраструктури України скасувало корупційний наказ № 415, встановило єдину для всіх аеропортів ставку і створило рівні конкурентні умови суб'єктам господарювання", - йдеться в заяві.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-