Європейська асоціація пропонує Україні скасувати чинні правила торгівлі алкоголем

Європейська асоціація пропонує Україні скасувати чинні правила торгівлі алкоголем

Укрінформ
Правила торгівлі алкогольними напоями є застарілими та частково такими, що містять нереальні, або вже відмінені норми. 

Про це повідомляє прес-служба Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА).

“Європейська Бізнес Асоціація звертається до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України та ДФС з проханням осучаснити законодавство – скасувати дані Правила, а необхідні норми перенести, наприклад, у Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства. Адже, наразі через недосконалість та суперечливість правил бізнес не може використовувати зазначені правила у своїй роботі, хоча повністю дотримується законодавства”, - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, правила торгівлі алкогольними напоями є застарілими та, частково, такими, що містять нереальні або вже відмінені норми. Вони були розроблені ще у 1996 році та містять інструкції – як, чим та де торгувати (постанова КМУ “Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями»” від 30 липня 1996 № 854).

Читайте також: USAID запустило в Україні новий проект

Менеджер Комітету з питань імпорту та торгівлі алкогольними напоями Крістіна Лініченко зазначила, що правила розроблені на основі різних законів та постанов. Тож, зауважує вона, коли вносяться зміни до різних нормативно-правових актів, вони мають переноситись і до правил, але такі зміни не відбувались структурно.

Так, відповідно до правил, алкогольними напоями досі вважаються ті, що містять від 1,2 % спирту, хоча насправді межа становить 0,5%. Правилами й досі вимагається сертифікат відповідності, хоча сертифікація скасована вже 5 років тому.

Також пиво відноситься до алкоголю, проте правила на даний напій не розповсюджуються.

Правила визначають, що здійснювати зберігання і продаж алкогольних напоїв можуть лише працівники зі спеціальною освітою, і не пояснюється з якою. Вимога щодо наявності марки на пляшках з алкоголем чомусь стосується лише вітчизняних виробників, хоча Податковий кодекс вимагає існування марок на будь-якій алкогольній продукції понад 8,5% – незалежно від країни виробництва.

За словами Лініченко, важливо зазначити, що перелік заборон для торгівлі, який містить закон, набагато ширший ніж той, що містять правила.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-