Європейська асоціація пропонує Україні скасувати чинні правила торгівлі алкоголем

Європейська асоціація пропонує Україні скасувати чинні правила торгівлі алкоголем

Укрінформ
Правила торгівлі алкогольними напоями є застарілими та частково такими, що містять нереальні, або вже відмінені норми. 

Про це повідомляє прес-служба Європейської Бізнес Асоціації (ЄБА).

“Європейська Бізнес Асоціація звертається до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України та ДФС з проханням осучаснити законодавство – скасувати дані Правила, а необхідні норми перенести, наприклад, у Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства. Адже, наразі через недосконалість та суперечливість правил бізнес не може використовувати зазначені правила у своїй роботі, хоча повністю дотримується законодавства”, - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, правила торгівлі алкогольними напоями є застарілими та, частково, такими, що містять нереальні або вже відмінені норми. Вони були розроблені ще у 1996 році та містять інструкції – як, чим та де торгувати (постанова КМУ “Про затвердження Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями»” від 30 липня 1996 № 854).

Читайте також: USAID запустило в Україні новий проект

Менеджер Комітету з питань імпорту та торгівлі алкогольними напоями Крістіна Лініченко зазначила, що правила розроблені на основі різних законів та постанов. Тож, зауважує вона, коли вносяться зміни до різних нормативно-правових актів, вони мають переноситись і до правил, але такі зміни не відбувались структурно.

Так, відповідно до правил, алкогольними напоями досі вважаються ті, що містять від 1,2 % спирту, хоча насправді межа становить 0,5%. Правилами й досі вимагається сертифікат відповідності, хоча сертифікація скасована вже 5 років тому.

Також пиво відноситься до алкоголю, проте правила на даний напій не розповсюджуються.

Правила визначають, що здійснювати зберігання і продаж алкогольних напоїв можуть лише працівники зі спеціальною освітою, і не пояснюється з якою. Вимога щодо наявності марки на пляшках з алкоголем чомусь стосується лише вітчизняних виробників, хоча Податковий кодекс вимагає існування марок на будь-якій алкогольній продукції понад 8,5% – незалежно від країни виробництва.

За словами Лініченко, важливо зазначити, що перелік заборон для торгівлі, який містить закон, набагато ширший ніж той, що містять правила.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-