Укроборонпром не збирається отримувати ліцензії на літаки, які вимагає РФ

Укроборонпром не збирається отримувати ліцензії на літаки, які вимагає РФ

Укрінформ
Генеральний директор ДК "Укроборонпром" Павло Букін назвав сумнівним і необґрунтованим твердження представника РФ про ексклюзивне право розробника впливати на супровід реалізованої авіатехніки, коментуючи опублікований в ЗМІ лист заступника Федеральної служби ВТС РФ Пєтухова головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії.

Про це повідомляє прес-служба “Укроборонпрому”.

"Україна – сильний гравець на ринку ремонту, підтримання льотної придатності та модернізації літаків, зокрема й розроблених в інших державах. І сьогодні Укроборонпром на потужностях Луцького ремонтного заводу "Мотор" виконує контракт із ремонту авіаційних двигунів для ВПС Індонезії. Тому РФ намагається тиснути на друзів і партнерів України в Індонезії та інших країнах. Подібні листи – спроба витіснити нас із перспективних міжнародних ринків", – цитує Букіна прес-служба.

За словами Букіна, Україна володіє необхідною технічною документацією для поточного і капітального ремонту, продовження льотного ресурсу військової авіації широкого модельного ряду – "МіГ", "Су", "Іл", "Мі". Такі права не мають зворотної сили, і у РФ немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування, додав Букін..

"У питаннях регулювання військової авіації кожна країна-експлуатант встановлює свої правила і вносить зміни в конструкцію. Маркером самостійності є достатність науково-технічного, конструкторського і виробничого потенціалу кожної країни. Тому претензії розробників або виробників, у даному випадку російських, – неактуальні", – впевнений Букін.

Як зазначається, в РФ практикуються подвійні стандарти, де здійснили низку кроків у питаннях самостійного просування на зовнішніх ринках послуг з ремонту та модернізації авіатехніки сімейства "Ан". Зокрема, в РФ затверджені інститути, що відповідають за конструкторський супровід в експлуатації літаків української розробки.

Читайте також: Укроборонпром заявляє, що співпрацю з фірмою Рогози припинив ще у 2017 році

За словами Букіна, Луцький ремонтний завод "Мотор" виконує капремонт авіадвигунів АЛ-31Ф і ГТДЕ-117-1, ВКА і всіх їх вузлів та агрегатів з 1990 року.

"Ремонт виконується в обсязі і за технологіями у відповідності до ремонтної документації, що діє на підприємстві, відповідно до стандартів, технічних умов та іншої правової бази, що діє в Україні. Перед укладенням контракту, представники замовника обов’язково виконують верифікацію підприємства, оглядають виробничі потужності, перевіряють діючі сертифікати, що підтверджують легітимність ремонту і рівень стандартів якості", – підкреслив гендиректор концерну, додавши, що завод вирішив питання імпортозаміщення запасних частин.

Букін запевнив, що підприємство співпрацює з провідними українськими авіаційними заводами, конструкторськими бюро та інститутами. Завдяки цій кооперації, а також запасним частинам, які завод виробляє власними силами, повністю забезпечений ремонт авіадвигунів для ВПС України та іноземних замовників.

В “Укроборонпромі” нагадали, що у виданні "Цензор.нет" було опубліковано документ за підписом заступника Федеральної служби ВТС Пєтухова, який відправлений головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії, датований 27 лютого 2019-го.

В листі Пєтухов застерігає індонезійського маршала від розміщення в Україні замовлень на ремонт авіатехніки, в тому числі двигунів АЛ-31Ф для Су-27. Він заявляє, що сертифікація українських підприємств на відповідність діючій технічній документації не проводилася. Окремо підкреслюється, що російська сторона "не зможе нести відповідальність за експлуатацію таких літаків".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-