Мережа Monton закриває магазини в Україні

Мережа Monton закриває магазини в Україні

Укрінформ
Велика мережа одягу Monton закриває українські магазини з 1 березня.

Магазини мережі Monton допрацьовують в Україні останній тиждень, повідомляє LIGA.net.

Основна маса торгових точок закриті в січні і зараз у компанії залишилося всього два об'єкти — в ТЦ Глобус і InSilver на Позняках. Вони будуть закриті з 1 березня. Генеральний директор компанії Балтика Ритейл (розвивала мережу Monton) Максим Чечелев повідомив, що рішення було прийнято у зв'язку з незадовільними показниками роботи в Україні.

Естонська компанія Baltika Group відкрила свій перший магазин Monton в Україні у 2000 році. Бренд Monton належав естонській компанії AS Baltika Grupp.

У 2014 році концерн Baltika Group, який розвивав мережу на території України, продав свій український підрозділ Балтика Ритейл компанії Бориса Лойфенфельда Osaühing Ellipse Group. Сума угоди - 1,25 млн євро, виплатити цю суму покупець зобов'язався протягом п'яти років. Новий власник мережі планував розвивати бізнес на території України.

На початок 2019 року Monton управляла 16 магазинами в Україні. "Власник мережі прийняв рішення про недоцільність продовження бізнесу в нашій країні, що пов'язано з невисокою купівельною спроможністю в Україні", — Максим Чечелев.

За минулий місяць були закриті 14 магазинів, ще два завершать роботу до кінця лютого. Мережа не планує розпродавати всі товари за дуже низькими цінами, непродані залишки передадуть в магазини в країнах Балтії.

Читайте також: Торік Україна використала позик Світового банку вдвічі більше - Мінфін

Учасники ринку говорять, що це рішення йде врозріз із загальним трендом. "За останній рік продажі виросли на 10-20%, гривня стабільна і ринок оживає", — говорить співвласник мережі з продажу товарів для будинку Butlers Дмитро Єрмоленко. Інша справа - конкуренти. У 2018 році, за даними консалтингової компанії NAI Ukraine, в Україні з'явилося понад 20 міжнародних брендів, серед яких такі культові як H&M, DeFacto і Koton.

У 2019 році на український ринок вийде мережа з продажу товарів для дому Ikea, спорттоварів - Decathlon і The North Face. H&M планує відкривати магазини не тільки в Києві, але і в регіонах.

Не виключено, що під тиском конкуренції свої магазини можуть закрити і інші ритейлери. Додатковий чинник - зростання орендних ставок в цьому році на 10-15%. Проблемою може стати і брак місць для відкриття нових магазинів.

У 2018 року вакантність на ринку торгової нерухомості Києва становила 5,8%, а у найбільш успішних київських об'єктах вільних площ немає.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-