Експорт української аграрної продукції торік зріс на 5,4%

Експорт української аграрної продукції торік зріс на 5,4%

Укрінформ
Експорт української аграрної продукції у 2018 році зріс на 5,4% - до 14,8 млрд дол. США .

Про це повідомляє Аналітичний відділ Ради з питань експорту продовольства (Ukrainian Food Export Board, UFEB).

“У 2018 році спостерігалася тенденція до зростання вартості експорту аграрної продукції на 5,4% до 14,8 млрд USD. Експорт аграрної продукції з України простягається від Америки до Азійського регіону та покриває значну частину країн. Українська соняшникова олія до Індії, кукурудза та молочна сироватка до Китаю, м’ясо та їстівні продукти птиці до Нідерландів”, - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що лідируючу позицію стабільно займає Індія, яка купує українські бобові овочі, овес, соєву та соняшникову олію. Загальна сума експорту даних товарів складає 1,8 млрд дол.

На другому місці, за інформацією UFEB, знаходиться головний світовий азійський імпортер – Китай із загальною вартістю 1 млрд дол. Найбільше було відвантажено до Китаю кукурудзи на загальну суму 489 млн дол., соняшникової олії - 334 млн дол. та молочної сироватки - 11,3 млн дол. та ін.

На третьому місті по імпорту української аграрної продукції - Нідерланди. Країна активно імпортує м'ясо та їстівні субпродукти птиці, вершкове масло, кукурудзу, гречку та просо. Експорт даних позицій складає 643 млн дол.

Читайте також: Аграрії Тернопільщини завдяки підтримці держави досягли рекордного ВВП

Як зазначають аналітики UFEB, четверте місце за Іспанією. Вартість українського аграрного експорту до цієї країни знизилася на 32% у порівнянні з 2017 роком (країна опустилась на одну сходинку вниз). Найбільшим попитом серед іспанців користуються кукурудза та бобові (свіжі та сушені).

Королівство Саудівська Аравія імпортувала української аграрної продукції на загальну вартість 510 млн дол. Основними позиціями поставок були яйця птиці без шкарлупи, ячмінь, м’ясо та їстівні субпродукти птиці.

“Україна – це аграрна держава, з великим експортним потенціалом. Проте щоб закріпитись на світовому ринку, вітчизняним експортерам слід розвивати виробництво продукції з доданою вартістю. Український виробник повинен орієнтуватися на якість продукту, який випускає на ринок”, – стверджує аналітик UFEB Олександра Кищук.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-