Нова стратегія дозволить Приватбанку заробити "на хліб і масло" – голова наглядової ради

Нова стратегія дозволить Приватбанку заробити "на хліб і масло" – голова наглядової ради

1255
Ukrinform
Переважну увагу банк надаватиме «роздрібному» бізнесу, наступним буде сегмент малого і середнього бізнесу, і лише третім – обслуговування корпоративних клієнтів.

Про це Енгін Акчакоча, голова наглядової ради Приватбанку розказав в інтерв’ю ZN.UA

«У результаті вивчення кількох варіантів стратегії розвитку банку, які ми створювали разом із компанією Mckinsey, ми вирішили сконцентруватися на роздрібному бізнесі. Це буде бізнес, який дозволить Приватбанку заробити "на хліб і масло". Наступний сегмент, на якому банк сконцентрує увагу — це малий і середній бізнес. І лише третім за значущістю напрямком буде обслуговування корпоративних клієнтів», - заявив він.

До цього Акчакоча додав, що дві третини світової банківської системи працює з "короткими" грошима, особливо це стосується країн, які розвиваються, тобто країн, у яких проблеми з довірою клієнтів у банківській системі або в країні, як і раніше, актуальні. Також він пояснив, що «у цих країнах депозити здебільшого вносяться на короткі строки, а кредити, навпаки, клієнти намагаються брати на триваліші терміни. Це не можна назвати особливістю виключно українського банківського сектору або виключно Приватбанку. У цій ситуації немає нічого унікального, і шляхи виходу з неї лежать у тій моделі, як управляються банки».

Читайте також: ПриватБанк підключив міжнародну систему грошових переказів

На думку голови наглядової ради Приватбанку, «найгірше, що ви можете зробити, — розпочати "шторм відсоткових ставок" на ринку депозитів, пропонуючи клієнтам не об'єктивні ринкові умови для їхніх депозитів, а виняткові, дорожчі, прибутковіші. Приватбанк ніколи не буде частиною такої стратегії залучення клієнтських коштів. Це надто ризиковано з цілої низки причин». Тому, додав він, у Приватбанку відсоткові ставки залишатимуться логічними та обґрунтованими. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-