Вартість бренду ПриватБанк за рік зросла на 12%

Вартість бренду ПриватБанк за рік зросла на 12%

Дослідження
Укрінформ
Бренд АТ "КБ ПриватБанк" у 2018 році посідає четверте місце в топ-100 найдорожчих національних торгових марок.

Про це Укрінформу повідомили в прес-службі банку з посиланням на спільне дослідження консалтингового агентства MPP Consulting та журналу «Новое время».

"Згідно з результатами дослідження, яке журнал («Новое время» - ред.) проводить щорічно спільно з компанією MPP Consulting, бренд ПриватБанку в 2018 році посідає четверте місце в топ-100 найдорожчих національних торгових марок. За останній рік сумарна вартість бренду ПриватБанку виросла на 12,3%", - йдеться в повідомленні.

Згідно з дослідженням загалом вітчизняні бренди за рік подорожчали майже на 8%.

Читайте також: Нацбанк планує створити майданчик для комунікації з фінтех-компаніями

За даними рейтингу, у 2018 році збільшилася загальна капіталізація торгових марок із сектора господарських товарів, а також e-commerce.

"Методологія оцінки компанії MPP Consulting базується на фінансових результатах компаній - власників марок, а також факторах, що можуть впливати на вартість бренда, - географічне покриття продажів; технологічна складова; продукція, що випускається; інвестиційна привабливість галузі", - пояснили в ПриваБанку.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-