Державна зернова корпорація планує вийти на роздрібний ринок України
Про це повідомляє прес-служба зернової корпорації.
"Найближчим часом ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки вже під власною торговою маркою. В корпорації розраховують, що поєднання високої якості та конкурентної ціни буде сприяти стабільному попиту на неї з боку покупців", - йдеться в повідомленні.
Також повідомляється, що ДПЗКУ збільшила обсяги реалізації борошна та висівок на внутрішній ринок більш ніж у 1,5 разу.
Так, за перші чотири місяці поточного маркетингового року держкорпорацією було реалізовано 36,3 тис. тонн борошна та висівок, що складає 22% від планових показників та на 56% перевищує обсяги відвантаження аналогічного періоду минулого року.
"Незважаючи на високий рівень конкуренції на внутрішньому ринку та підвищення вартості борошномельної продукції, ДПЗКУ успішно реалізовує переробну продукцію, щомісячно виконуючи плани з продажу. Збільшення обсягів реалізації досягнуто за рахунок гнучкої цінової політики, вдалого розташування підприємств та оптимізації логістики та ефективному використанню власних виробничих потужностей. На сьогодні більше 65% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні), що, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальну продукцію з індивідуальними якісними характеристиками", - повідомили в державній корпорації.