Україна вперше презентувала Національний стенд на імпортній виставці у Китаї

Україна вперше презентувала Національний стенд на імпортній виставці у Китаї

1200
Ukrinform
Україна вперше представила свій Національний стенд на Міжнародній імпортній виставці у Китаї (China International Import Expo 2018), що проходить у Шанхаї з 5 до 10 листопада.

Про це повідомляє прес-служба Мінекономрозвитку.

«Торгові відносини між Україною і КНР стають міцнішими з кожним роком. Наш товарообіг зростає, але перспективи значно більші. Тому такою важливою є презентація Національного стенду України на масштабній імпортній виставці у Китаї, де Україну представляє більш як 300 провідних підприємств різних галузей, починаючи від інвестиційної діяльності, харчової та переробної промисловості, індустріалізації, машинобудування, креативних індустрій, IT та інновацій, туризму та освіти, а також інвестори, покупці та відвідувачі. У кожній із представлених галузей китайський інвестор або покупець зможе побачити сучасні, технологічні, креативні розробки, створені українцями», - зазначив перший віце-прем'єр-міністр - міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів.

Участь України в CIIE 2018 була підтримана ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу, який допомагає українським компаніям виходити на нові ринки.

Читайте також: Harvard Business Review назвав 100 кращих гендиректорів світу

За словами керуючого директора з фінансування та розвитку МСБ в ЄБРР Клаудіо В’єццолі (Claudio Viezzoli), підтримка та розвиток малого та середнього бізнесу є одним із пріоритетних напрямків для ЄБРР.

«Ми, разом із нашим надійним партнером ЄС, дуже чітко розуміємо важливість МСБ для розвитку будь-якої країни. У 2016 році ми підписали угоду з ЄС про надання ще більшої фінансової та консалтингової підтримки бізнесу в Україні в рамках ініціативи EU4Business. Окрім іншого, угода передбачає надання доступу до міжнародних ринків, що, безумовно, має величезний вплив на розвиток цього сектору. Нещодавно ми презентували розробку експортного бренду країни разом із Європейським Союзом, Мінекономрозвитку та Офісом із просування експорту, який сьогодні пілотуємо на цьому важливому заході. І я вважаю, що це вже є величезним досягненням та результатом плідної злагодженої роботи усіх, хто залучений до цього процесу», - наголосив Клаудіо В'єццолі.

Як відомо, у 2017 році товарообіг між Україною і Китаєм збільшився на 17,9% та склав 7,69 млрд дол., експорт українських товарів до КНР становив 2,04 млрд дол. та зріс на 11,3%. У січні-серпні 2018 року товарообіг між двома країнами склав 5,8 млрд дол. Потенціал торгівлі між двома країнами становить понад 10 млрд дол.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-