Маркетплейс Let'sPartner за півроку залучив понад 4 тисячі стартапів
Про це повідомила прес-служба проекту Let'sPartner із посиланням на його засновників - фінтех-експертів Анастасію Шевченко та Олексія Пузняка.
“З моменту старту в квітні 2018 року глобального маркетплейсу Let'sPartner, що має стати ефективною платформою для комунікації фінтех-стартапів і корпоративного бізнесу, його учасниками стали понад 4 тис. стартапів і 2 тис. корпорацій з 89 країн світу”, - йдеться в повідомленні.
Маркетплейс дозволяє оперативно встановлювати партнерські зв'язки між стартап-проектами та корпоративним бізнесом.
Кількість учасників зростає високими темпами навіть без інвестицій у маркетинг та просування проекту.
Зареєструвавшись на Let'sPartner, учасники можуть, завдяки створеному на платформі чату, в лічені хвилини узгодити взаємні бізнес-інтереси та обмінятися прямими контактами, пояснила Шевченко, яка є засновником та CEO Fintech Solutions, генеральним менеджером компанії Adecco Ukraine.
«Корпорації можуть вкидати, що називається, у відкритий ефір актуальні для них завдання, а стартапи, зі свого боку, зможуть пропонувати свої послуги або проекти як варіанти рішень. Фактично йдеться про організацію онлайн-тендерів, які можуть бути ефективно реалізовані в дуже стислі терміни», - підкреслив Пузняк.
Як повідомлялось, сьогодні в Україні працюють близько 80 компаній, які розробляють інноваційні рішення для фінансової сфери. Більшість цих фінтех-компаній реалізують проекти в сфері платежів і грошових переказів (31,6% компаній), інвестицій у технології та інфраструктуру (19,3%), кредитування (14%), маркетингу (7%), інноваційних онлайн-сервісів у галузі страхування (5,3%).