Укрзалізниця готова зберегти збиткові станції за умови компенсації їх утримання

Укрзалізниця готова зберегти збиткові станції за умови компенсації їх утримання

Укрінформ
Укрзалізниця зазнає значних фінансових втрат через збитковість малодіяльних залізничних станцій. 

На цьому акцентував увагу представників уряду в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на засіданні під головуванням віце-прем’єр-міністра України Володимира Кістіона, повідомляє прес-служба залізниці.

«Проаналізували ситуацію (стосовно зернових станцій - ред.) спільно з бізнес-асоціаціями і побачили, що значна частина станцій - збиткова, є категорія станцій, які обслуговують менше одного вагона на добу... Ми направили всім причетним розрахунки, готові до абсолютно відкритого діалогу. Ми просимо, щоб по кожній станції могли побачити, який рівень збитковості, якщо станція збиткова через невелике навантаження, малодіяльність, і хочемо мати змогу отримати компенсацію за цю збитковість, запровадити певний механізм компенсації», - зазначив Кравцов. 

Він зауважив, що обговорення питань роботи малодіяльних станцій триває з Міністерством аграрної політики та продовольства України, профільними бізнес-асоціаціями і місцевою владою. 

Віце-прем'єр-міністр Володимир Кістіон запропонував продовжити дискусію щодо малодіяльних залізничних станцій за участі профільного комітету Верховної Ради України.

«Пропоную ще раз зупинитися на розгляді цього питання, детально проаналізувати, якщо станція збиткова, то уточнити її соціальну складову. Якщо буде визначено перелік станцій для закриття, то затвердити його, оприлюднити, публічно визначити терміни закриття і одразу ж внести відповідні пропозиції щодо майна, яке ми здамо в оренду чи виставимо на аукціон, щоб воно було під контролем і не пішло під ніж», – наголосив Кістіон.

Читайте також: В Україні цьогоріч скоротився вантажооборот на 2,2 % - Держстат

За інформацією Укрзалізниці, на залізничній мережі України близько 300 зернових вантажних станцій обробляють до двох вагонів зерна за добу. Це потребує значних витрат на їх утримання. Вивезти максимальні обсяги зерна та зробити це оперативно можливо лише маршрутами – великими групами вагонів, що мають збиратися на великих вузлах та станціях, вважають у компанії.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-