Україна стоїть перед трьома викликами в системі авіабезпеки — Аваков

Україна стоїть перед трьома викликами в системі авіабезпеки — Аваков

762
Ukrinform
Побудову нової і сучасної системи авіаційної безпеки Україна здійснює з урахуванням кращого досвіду західних партнерів і при цьому стикається, як мінімум, з трьома основними викликами.

Про це в четвер, 4 жовтня, заявив міністр внутрішніх справ України Арсен Аваков за підсумками першого дня робочого візиту до Франціі, в ході якого він оглянув виробничі потужності заводу Airbus Helicopters і ознайомився з системою застосування вертолітної техніки для потреб французьких рятувальників.

«Система авіаційної безпеки, яку ми будуємо для України, - це абсолютно нова система, яка дасть абсолютно інший рівень якості життя для кожного громадянина. Перед нами три головні виклики. Перший напрям - це технічне переозброєння. На це є відповідь - Airbus Helicopters. Другий напрям - професійний, і третій - це організаційний», - сказав Аваков.

Він підкреслив, що нова система авіабезпеки «ультраскладна», тому її побудова займе не місяць, не два і навіть не пару років.

«Ця робота вимагає величезного обсягу зусиль. Тому дуже важливо не схибити у стратегії. Ми дуже уважно дивимося за тим досвідом, який є тут, у Франції, у Сполучених Штатах, і в інших великих країнах, які це реалізують, зокрема в Німеччині й Великій Британії», - зазначив міністр.

Читайте також: Українські пілоти проходять навчання у французькому центрі Airbus

Глава МВС проінформував представників преси про технічні переговори, які були проведені з Airbus і продовжилися в четвер. Йдеться про нюанси технічного комплектування і обслуговування вертольотів, які працюватимуть в Україні. Зокрема, про модернізовані Н-225, а також про нові і найсучасніші моделі, такі як вертольоти серії Н-145, які можна побачити далеко не в усіх вертолітних підрозділах самої Франції. Ці авіамашини, за словами міністра, ефективно працюватимуть в Україні. Вертольоти ще однієї серії Airbus Н-125, в основному застосовуватимуться прикордонниками і для моніторингу стану довкілля.

Аваков підкреслив, що Україна вже приступила до рішення завдань з професійної підготовки пілотів, здатних працювати у новій системі. Перша їхня група вже проходить навчання в Центрі підготовки Airbus у французькому Мариньяні. З часом спеціалізований вертолітний коледж у Кременчуці буде дооснащено і переобладнувано з тим, щоб готувати нове покоління льотчиків і техніків у системі МВС.

За словами міністра, розроблено також стратегію вирішення організаційних питань, пов'язаних із застосуванням нової системи.

«Заздалегідь ми намітили 15 точок базування вертолітних груп по всій країні. Ключова знаходитиметься в Ніжині. У Кременчуці буде Центр підготовки. Уздовж кордонів України і в кожному регіоні буде свій вертолітний Центр тієї або іншої величини або потужності. У Маріуполі буде своя специфіка, в Одесі й Харкові - своя, на кордоні з Білоруссю - своя. Важливо, що все це працюватиме як єдиний організм, і ми зможемо концентрувати сили, якщо виникне в цьому гостра необхідність», - підкреслив Аваков.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>