Українці стали купувати менше легкових автомобілів
Про це повідомляє прес-служба асоціації «Укравтопром».
"З приходом осені український ринок нових легкових автомобілів трохи охолонув. У вересні автопарк України поповнився новими легковими автомобілями в кількості 6,8 тис. шт. В результаті, позитивна динаміка на ринку відносно показників продажів минулого року, що сформувалася влітку, знову змінилася на падіння. Попит на легкові авто порівняно з вереснем 2017 року зменшився майже на 14%. Також, відносно результату попереднього місяця реєстрації нових машин відстали на 8 відсотків, - йдеться у повідомленні.
За статистикою, найпопулярнішим автомобільним брендом стала Toyota - у вересні було реалізовано 918 автомобілів (на 20% менше, ніж у вересні 2017 року).
Друге місце посіло Renault з показником 697 авто (менше минулорічного показника на 2%).
На третьому місці - Volkswagen. У вересні українці придбали 501 автомобіль, що на 34% менше, ніж у минулому році.
Також у десятку найпопулярніших марок авто увійшли Nissan - 402 шт. (-9%), Skoda - 373 шт. (-37%), Mazda - 326 шт. (+12%), Suzuki - 257 шт. (+13%) та Mitsubishi - 234 шт. (+54%).
Найпопулярнішою моделлю місяця став Renault Duster з показником 307 реєстрацій.
Всього за три квартали поточного року в Україні було зареєстровано 60,3 тис. нових легкових автомобілів, що на 4% більше, ніж за аналогічний період минулого року.