Укрзалізниця ввела конвенцію на навантаження брухту для АрселорМіттал

Укрзалізниця ввела конвенцію на навантаження брухту для АрселорМіттал

425
Ukrinform
ПАТ "Укрзалізниця" ввела конвенцію на навантаження брухту на адресу підприємства "АрселорМіттал Кривий Ріг" у вагонах "Центру транспортної логістики". 

Таке рішення зумовлене необхідністю мінімізувати втрати Укрзалізниці від неефективного використання вагонів меткомбінатом, повідомили в прес-службі компанії.

"З 27 вересня Укрзалізниця ввела конвенцію на навантаження брухту на адресу підприємства "АрселорМіттал Кривий Ріг" у вагонах ЦТЛ. Через хронічні тривалі затримки вагонів на під’їзних коліях цього підприємства та несвоєчасне їх розвантаження Укрзалізниця щодоби втрачає понад 400 вагонів, які могли б бути задіяні у перевезеннях. Унаслідок такого недбальства Укрзалізниця недоотримує значні доходи, які вкрай необхідні для оновлення парку тягового та рухомого складу", - заявили в Укрзалізниці.

За даними товариства, наразі "Арселор Міттал Кривий Ріг" понаднормово затримує на своїх під’їзних коліях в очікуванні вивантаження понад 2 тис. вагонів, у т.ч. більше 600 вагонів філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Укрзалізниця». "Понад 3 доби простоюють 1034 вагонів, більше 10 діб – 316 вагонів. Окремі вагони з вантажами на підприємстві не вивантажують по 60-70 діб, в основному це брухт, вугілля та флюси", - зазначили в компанії.

В Укрзалізниці наголошують, що такі тривалі затримки вагонів, які допускає "АрселорМіталл Кривий Ріг", порушують загальний технологічний процес перевезень, оскільки ефективне функціонування залізничного транспорту залежить від усіх учасників перевізного процесу.

"Є чіткі правила гри і технологічні нормативи. Якщо на під’їзних коліях клієнтів вагони простоюють вдвічі довше, ніж передбачено нормами, то це справляє величезний негативний ефект на весь процес перевезення. Потерпають, насамперед, інші клієнти, які дотримуються встановлених нормативів, і справедливо не розуміють, чому порожні вагони приїхали до них на дві доби пізніше, ніж планувалося. Тому замість того, щоб звинувачувати Укрзалізницю у всіх своїх поразках, я б закликав колег із "АрселорМіталл" зосередитися на покращенні ефективності своїх виробничих процесів», - прокоментував ситуацію директор з  стратегічного розвитку та інвестиційної політики ПАТ «Укрзалізниця» Антон Саболевський.

Читайте також: Сто найбільших держкомпаній торік збільшили прибуток майже на 39% - МЕРТ

Укрзалізниця закликає металургів до партнерської співпраці, яка враховує інтереси обох сторін та передбачає неухильне дотримання договірних зобов’язань.

Раніше в Укрзалізниці повідомили, що "АрселорМіттал Кривий Ріг" найдовше, порівняно з іншими підприємствами, затримує вагони на під’їзних коліях та постійно порушує встановлені технологічні нормативи користування вагонами. За 8 місяців цього року, за інформацією компанії, середній час користування вагонами на меткомбінаті склав 90,6 години проти встановленого нормативного часу 68 годин. 

Ще раніше генеральний директор підприємств ArcelorMittal в Україні і Казахстані Парамжіт Калон заявив, що трансформація ПАТ "Укрзалізниця" "призвела до хаосу на ринку залізничних перевезень і ускладнила роботу великого бізнесу в Україні". Калон підкреслив відсутність узгодженості в роботі керівництва "Укрзалізниці" в головному офісі і на місцях.

Натомість ПАТ "Укрзалізниця" назвала звинувачення з боку ArcelorMittal у скороченні відправлень та неузгодженості роботи з регіональними структурами спробою перекласти відповідальність за власні неефективні дії на інших.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>