Антимонопольний комітет надав дозвіл на концентрацію відомому рітейлеру

Антимонопольний комітет надав дозвіл на концентрацію відомому рітейлеру

588
Ukrinform
Антимонопольний комітет України ухвалив рішення про надання дозволу на концентрацію інтернет-супермаркету Rozetka і групи компаній EVO.

Про це повідомляє прес-служба Комітету.

"Рішенням Комітету надано дозвіл компанії «Temania Enterprises Ltd» (м. Лімасол, Кіпр) на придбання часток у статутному капіталі: ТОВ «Уапром» (м. Київ, Україна), ТОВ «Аукро Україна» (м. Київ, Україна),  ТОВ «Тіу.Ру» (м. Москва, РФ),  ТУП «Проект Ділбай» (м. Мінськ, Білорусь), ТОВ «Рекламне Агентство Сату.кз» (м. Алмати, Казахстан), що забезпечить їй перевищення 50% голосів у вищих органах управління зазначених компаній", - ідеться в повідомленні.

У результаті зазначених концентрацій група Rozetka, яка є одним із найбільших інтернет рітейлерів в Україні, оволодіє маркетплейсами Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua, Kabanchik.net, Zakupki.prom.ua, Satu.kz , Deal.by.

У процесі розгляду справ Комітетом встановлено, що концентрація відбувається на ринку послуг просування товарів (робіт, послуг) у мережі інтернет через інтернет-платформи.

При цьому така діяльність групи Rozetka є лише її додатковою діяльністю та становить незначну частину доходів. Водночас діяльність об'єктів придбання зосереджена лише в форматі маркетплейсів.

При наданні дозволу на заявлені концентрації Комітетом було враховано, що ринок є відкритим для входу-виходу нових учасників, існує значна конкуренція з іноземними гравцями, і обсяги реалізованих товарів як в Україну, так і з неї, постійно зростають. 

"Це свідчить про те, що обмеження конкуренції на зазначеному ринку є малоймовірне. Антимонопольним комітетом зроблено висновки, що потужним конкурентом учасників концентрації після її здійснення залишиться онлайн-платформа olx.ua, що входить до холдингу Naspers, яка також розпочала роботу у форматі маркетплейса", - наголосили в АМКУ. 

Читайте також: Київхліб подав апеляцію у суперечці з Roshen про використання товарних знаків

За таких умов концентрація не призводить до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України, підсумували в антимонопольному відомстві.

Як повідомляв Укрінформ, місяць тому Антимонопольний комітет розпочав розгляд справ про концентрацію на ринку електронної комерції, внаслідок якої власник онлайн-майданчика Rozetka.ua набуде контроль над низкою інших майданчиків електронної торгівлі. Крім того, АМКУ оголосив опитування думки споживачів, які купують товари/послуги/роботи через онлайн-майданчики (платформи) для торгівлі. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>