Київхліб подав апеляцію у суперечці з Roshen про використання товарних знаків

Київхліб подав апеляцію у суперечці з Roshen про використання товарних знаків

848
Ukrinform
ПАТ "Київхліб" подало апеляцію на рішення суду першої інстанції, яким підприємству було заборонено використовувати знаки, що схожі на знаки, власником яких є корпорація Roshen. 

Про це йдеться в рішеннях Київського апеляційного господарського суду, які оприлюднені в Єдиному реєстрі судових рішень. Як випливає з відомостей реєстру, станом на 13 вересня таких апеляцій подано щонайменше дві.

Не погоджуючись з судовими рішеннями в суперечці з корпорацією Roshen щодо використання знаків для товарів та послуг, "Київхліб" просить, зокрема, призначити нові комісійні експертизи об'єктів інтелектуальної власності. 

"Київхліб" також не погоджується про стягнення з підприємства судового збору на користь корпорації Roshen.

За обома позовами Київський апеляційний госпсуд постановив відкрити апеляційне провадження.   

Як повідомлялося, у серпні 2018 року Господарський суд Києва задовольнив позов компанії Roshen до ПАТ "Київхліб" щодо торта "Казковий ключик". Суд визнав, що упакування для торта "Казковий ключик", зокрема - червона стрічка, містить схожі позначення, які можна сплутати зі знаком торта "Золотий ключик".  Суд повністю задовольнив позов компанії Roshen, визнавши недійсним патент на промисловий зразок, який належить "Київхлібу", та був виданий підприємству у січні 2017 року.

Раніше АМКУ оштрафував "Київхліб" на 219 тисяч гривень за те, що той використав упаковку для торта "Казковий ключик", яка дуже схожа на упаковку торта "Золотий ключик" компанії Roshen. "Київхліб" оскаржив цей штраф.

Водночас Антимонопольний комітет оштрафував "Київський булочно-кондитерський комбінат", який належить холдингу "Київхліб", на 326 тисяч гривень за використання упаковки, схожої за оформленням на упаковку Roshen.

Читайте також: IT-індустрія дає понад 3% ВВП Україні - Гройсман

У 2017 році корпорація Roshen розпочала також судові суперечки з мережею магазинів Ашан, ТОВ "Київський БКК", а також "Київхлібом" щодо  використання ТМ Київський торт і елементів дизайну упаковки. У Roshen заявляють, що є єдиним власником серії торговельних марок "Київський торт" як словесних, так і комбінованих.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>