Ефект комунікації: досвід великого бізнесу

Ефект комунікації: досвід великого бізнесу

Блоги
1282
Ukrinform
У бізнесі необхідність ефективних комунікацій зростає не пропорційно обсягу обороту коштів, а часто випереджає його.

Хочу поділитися власними спостереженнями про ефективну комунікацію. Сподіваюся, що вони стануть в нагоді нашим партнерам, а також всім, хто пов'язаний зі світом бізнесу.

Тримати слово. Багато хто припускається серйозної помилки, вважаючи, що в потоці подій помилка або недотримання зобов'язань може залишитися поза увагою. Хочу застерегти від небезпечної ілюзії. Закон збереження енергії працює вельми ефективно навіть в Україні. Уміння тримати слово - це, серед іншого, здатність оцінювати власний потенціал і відмовитися від руху виключно шляхом найменшого опору. Мораторій всередині компанії на надмірні обіцянки дозволяє не лише тверезо оцінювати ситуацію, а й економити кошти.

Не боятися несподіванок. Ми живемо в турбулентному, непростому світі, з постійними викликами. Великій компанії на них реагувати складніше, ніж середній чи малій. Але це лише частина правди. Друга частина полягає в тому, щоб використовувати потенціал компанії як стабілізуючий фактор ринку, демонструвати, що разом ми здатні проходити через виклики, які поодинці нам не подужати. Здатність проходити через штормову реальність - незалежне свідоцтво потужності компанії, її живучості і надійності, які необхідно транслювати навколо усіма можливими способами.

Реагувати оперативно. Ані позитивний, ані негативний інформаційний приводи не дозволяють відмовчуватися. Тому наше завдання - постійно реагувати на запити клієнтів і партнерів, діяти разом з ними, узгоджуючи подальші кроки, не набираючи собі бали за чужий рахунок. «Бути великою компанією», на моє переконання, означає не припускатися дитячих помилок і відмовитися від невиправданої агресії щодо конкурентів. Що, звісно, не скасовує боротьби за нові ринки збуту та нових клієнтів.

Робити ставку на внутрішні ресурси. Коли у вашій компанії працюють тисячі людей, ви зобов'язані створювати для них внутрішні ліфти, інакше одного чудового (для ваших конкурентів) дня ви побачите, що стали постачальниками кваліфікованих кадрів для сусідів по бізнес-сегменту. Нереальний сценарій? На жаль, цілком можливий і часто спостерігається як в Україні, так і за кордоном. Тому у великій компанії кожен, хто приймає рішення на своєму рівні компетенції, повинен не лише знати свій маневр, а й бачити спільну мету.

Перебувати в центрі подій. У цьому заклику полягає не лише вся бізнес-логіка, з можливістю залишатися в центрі уваги для преси та публіки. Закони природи свідчать, що в центрі шторму легше перенести найскладніші випробування, зберегти свої досягнення за умови мінімальних ресурсних витрат.

Сподіваюсь, що ці правила стануть для вас не стільки порадами, скільки інформацією для роздумів. Невдовзі ми продовжимо розмову про цікаві аспекти великого бізнесу.

Сергій Іванов, заступник голови правління МХП з комерції і маркетингу

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>