Верховний Суд підтримав правову позицію НБУ у спорі з клієнтом Приватбанку - 30.07.2018 12:06 — Новини Укрінформ
Верховний Суд підтримав правову позицію НБУ у спорі з клієнтом Приватбанку

Верховний Суд підтримав правову позицію НБУ у спорі з клієнтом Приватбанку

960
Ukrinform
Верховний Суд залишив касаційну скаргу позивача - фізичної особи, який у тому числі просив визнати протиправною бездіяльність Національного банку України щодо невіднесення АТ КБ "Приватбанк" до категорії проблемних, без задоволення.

Про це повідомляється на сайті НБУ.

"Верховний Суд залишив касаційну скаргу позивача без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду від 16 вересня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 10 листопада 2016 року – без змін.

У своєму рішенні Верховний Суд зазначив такі правові позиції: за відсутності такого критерію як "систематичність" у НБУ не виникає обов'язку приймати рішення про віднесення банку до категорії проблемних. А застосований НБУ у зв'язку з неподанням та неоприлюдненням річної звітності у визначений строк такий захід впливу як письмове застереження є адекватним вчиненому АТ КБ "Приватбанк" порушенню", - йдеться в повідомленні.

Читайте також: ПриватБанк завершив І півріччя з чистим прибутком майже 7 мільярдів

Як повідомлялось, суди першої та апеляційної інстанцій відмовили у задоволенні вимог позивача. Тоді позивач звернувся з касаційною скаргою до Верховного Суду.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>