Верховний Суд підтримав правову позицію НБУ у спорі з клієнтом Приватбанку
Про це повідомляється на сайті НБУ.
"Верховний Суд залишив касаційну скаргу позивача без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду від 16 вересня 2016 року та ухвалу Київського апеляційного адміністративного суду від 10 листопада 2016 року – без змін.
У своєму рішенні Верховний Суд зазначив такі правові позиції: за відсутності такого критерію як "систематичність" у НБУ не виникає обов'язку приймати рішення про віднесення банку до категорії проблемних. А застосований НБУ у зв'язку з неподанням та неоприлюдненням річної звітності у визначений строк такий захід впливу як письмове застереження є адекватним вчиненому АТ КБ "Приватбанк" порушенню", - йдеться в повідомленні.
Як повідомлялось, суди першої та апеляційної інстанцій відмовили у задоволенні вимог позивача. Тоді позивач звернувся з касаційною скаргою до Верховного Суду.