Серійне виробництво Ан-158 можливе вже наступного року

Серійне виробництво Ан-158 можливе вже наступного року

Укрінформ
У разі вдалого вирішення існуючих питань запустити серійне виробництво  літаків Ан-158 можливо вже в 2019 році.

Про це заявив в інтерв'ю LIGA.net президент ДП "Антонов" Олександр Донець.

"В разі вдалого вирішення існуючих питань, я думаю, що реально запустити виробництво наступного року. Зараз потрібно укласти відповідні договори з постачальниками, внести передоплату. Термін виготовлення комплектуючих у іноземних компаній - від 6 до 9 місяців. Потім протягом півроку триватиме доопрацювання літака, півроку ми відводимо на випробування, потім - отримання сертифікату в ДАСУ. Але ці процедури виконуватимуться паралельно зі складальними процесами на виробництві", - заявив Донець, відповідаючи на запитання про можливі терміни серійного виробництва Ан-158.

Призначений наприкінці травня президент ДП "Антонов" підкреслив, що на найближчу перспективу завдання номер один – запустити серійне виробництво, зокрема, почати випуск літаків Ан-158 і Ан-178. "У складальному цеху у нас стоїть лінійка 158-х машин різною мірою готовності. Дуже розраховуємо, що в найближчі півроку-рік почнемо оснащувати їх бортовим електронним устаткуванням вітчизняного і західного виробництва", - зазначив він.

За словами Донця, процес імпортозаміщення "дуже непростий". "Наприклад, 158-а машина сертифікована, експлуатується, але з російськими комплектуючими і матеріалами. Їх потрібно замінити, провести з новим устаткуванням цикл не лише стендових випробувань, але і льотних. Це досить великий обсяг – близько 35% від загальної кількості випробувальних робіт, які проводяться на абсолютно новій, створеній з нуля машині", - зазначив керівник підприємства.

Читайте також: Президентом концерну "Антонов" офіційно став Олександр Донець

Він додав, що зараз нова комплектація літака сформована на 80%: "Тобто ми знаємо, які системи встановлюватимуться, хто постачальник і як швидко ми їх можемо отримати. Щодо тих, які залишилися 20% компонентів, що вимагають заміни, йдуть переговори".

Як він зазначив, в основному переговори йдуть з  американськими, канадськими і європейськими фірмами. "Проблема в тому, що багато компаній, які готові співробітничати з нами, поставляючи комплектуючі і системи для літаків Ан, вимагають певних гарантій, у тому числі від виробника. Зокрема, потрібні банківські гарантії за категорією 3А, а в Україні діє категорія 2В. Крім того, ми маємо протягом 4-5 років викупити до 40 комплектів устаткування, що замовляються. Таких гарантій ми надати не можемо. Тому переговорний процес достатньо складний. Наприклад, умови постачання однієї з ключових систем обговорюються вже півроку. Але, думаю, ми знайдемо рішення", - заявив директор ДП "Антонов".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-