"Укролія" отримала можливість постачати в США органічну продукцію

Укрінформ
Компанія «Укролія» сертифікувала свою органічну продукцію за стандартом USDA Organic Міністерства сільського господарства США, що дає можливість виходу на ринок цієї країни.

Про це повідомляється на сторінці компанії в Facebook. 

"Сертифікат USDA Organic відкриває для компанії перспективу постачань українських органічних рослинних олій на американський ринок. Сертифікація USDA Organic/NOP охоплює усі аспекти виробництва, переробки, транспортування і реалізації органічної продукції", - зазначають в компанії.

У компанії підкреслюють, що Сполучені Штати є провідним ринком органічної сільськогосподарської продукції, з об'ємом споживання близько 30 млрд євро на рік, що становить більше 10% від загального світового ринку. 

Читайте також: Україна у цьому маркетинговому році експортувала 35 мільйонів тонн зернових

Як відомо, в США під егідою уряду вже декілька років реалізується національна програма переходу американців на споживання здорових органічних продуктів (NOP).

Раніше "Укролія" сертифікувала свою продукцію за стандартом органічних продуктів Європейського Союзу і швейцарським стандартом BioSuisse, що підтверджує відповідність органічних олій усім вимогам органічного землеробства і переробки.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-