Шемета: Фінансовий ефект від Ради бізнес-омбудсмена понад 11 мільярдів

Шемета: Фінансовий ефект від Ради бізнес-омбудсмена понад 11 мільярдів

996
Ukrinform
Рада бізнес-омбудсмена у першому кварталі 2018 року отримала 646 скарг від бізнесу. Найбільше скарг стосується податкових питань, дій правоохоронних органів, державних регуляторів та дій органів місцевого самоврядування.

Про це повідомляє прес-служба Ради бізнес-омбудсмена. 

«У першому кварталі 2018 року Рада бізнес-омбудсмена отримала 646 скарг від бізнесу. Середній термін розгляду справ склав 59 днів, що на 31 день менше, ніж передбачено регламентом установи. Станом на кінець першого кварталу державні органи виконали рекордні 93% рекомендацій ради, що на 2% більше, ніж в попередньому періоді. 98% заявників задоволені роботою Ради бізнес-омбудсмена», - йдеться в повідомленні.

Зі слів бізнес-омбудсмена Альгірдаса Шемети, у звітному кварталі РБО завершено рекордну кількість розслідувань - 509, що на 19% більше, ніж в минулому кварталі і в 2,5 рази більше, ніж у першому кварталі 2017 року. При цьому дві третини кейсів закрито з негайним бажаним результатом для скаржників. 

З початку року команда бізнес-омбудсмена допомогла підприємцям повернути 195 млн грн. Сукупний фінансовий ефект від початку заснування інституції перевищує 11,5 млрд грн. 

Серед нефінансових результатів роботи за квартал - майже півсотні призупинених зловживань державними органами, десятки прикладів прийняття податкової звітності, отримання дозволів та закритих кримінальних справ проти підприємців. 

Читайте також: Укрпошта торік збільшила дохід від торгівлі на 45%

Чотири ключові блоки звернень складають 89% скарг, отриманих РБО в першому кварталі 2018 року: податкові питання - 67% скарг, що на 4% менше, ніж в минулому кварталі. Понад дві третини звернень стосується блокування податкових накладних. Майже за всіма податковими предметами зафіксовано скорочення кількості звернень в порівнянні з 4 кварталом 2017 року. Винятком стали скарги на припинення договорів про визнання електронної звітності та кримінальні провадження з податкових питань. 

Бізнес також скаржився на дії правоохоронних органів - 11% скарг, що на 2% вище в порівнянні з попереднім кварталом. Частка блоку зросла за рахунок збільшення кількості скарг на прокуратуру (+50%). 

У той же час, в порівнянні з 4 кварталом 2017 року, щодо Нацполіції надійшла аналогічна кількість звернень, СБУ - на третину менше. 

У презентованому квартальному звіті окрема секція присвячена аналізу скарг на правоохоронні органи. Дії державних регуляторів складають 8% скарг. Кількість звернень щодо АМКУ, ДАБІ, Держгеонадр зменшилася порівняно з 4 кварталом 2017 року. Дії органів місцевого самоврядування - 3% скарг. Кількість скарг на цей блок скоротилася на третину в порівнянні з минулим кварталом.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>