Якою була українська участь у Східному ярмарку в Ряшеві?

Якою була українська участь у Східному ярмарку в Ряшеві?

894
Ukrinform
Українські регіони та компанії взяли участь у Східному ярмарку в Ряшеві

Тернопільська, Донецька області, місто Ужгород та компанія “Сєверодонецький склопластик” представили свої можливості під час II Східного ярмарку, який відбувся нещодавно у польському Ряшеві. 

Найбільший акцент українці зробили на висвітленні туристичної привабливості регіонів, а також пошуку бізнес-партнерів за кордоном, передає власний кореспондент Укрінформу.

“Торік ми показали лише наш туристичний потенціал. У цьому році наш стенд є ширшим, оскільки крім туристичних пропозицій, представлено і промислові бренди: це Шустов-спирт зі своєю пропозицією – торговельною маркою “Золоте поле”, солодощі, меди, ялинкові прикраси з Теребовлі”, – заявив начальник відділу туризму Тернопільської облдержадміністрації Назар Яворський, додавши, що регіон вже вдруге представлений на цьому ярмарку. 

Представник Тернопільської області підкреслив, що з кожним роком усе більше підприємців з регіону хочуть розказати про себе в Польщі й налагодити економічну співпрацю з польськими регіонами.

“Ми також хочемо відновити туристичний потік із Польщі, який був на Тернопіллі до 2014 року. У нас спільна історія, і польські туристи постійно відвідували невеликі міста регіону. Зараз хочемо в чергове нагадати про себе”, – констатував Яворський.

Ужгород також зробив ставку на демонстрацію туристичних принад міста та ознайомлення з його інвестиційними можливостями. Представник Ужгородської міської ради Василь Цап підкреслив, що на стенді представлено основні туристичні атракції міста, готелі Ужгорода, а також продукти гастрономії. 

“До нас підходять представники польського бізнесу, туристичної сфери, які цікавляться Ужгородом, його колоритом та архітектурою. Наприклад, їх цікавить – коли у нас відбувається цвітіння сакури”, – звернув увагу Цап, додаючи, що турист, який запланував приїхати до Ужгорода, точно зможе побачити це диво наприкінці квітня.

Донецька область вирішила представити на своєму стенді в Ряшеві економічні можливості регіону і показати, що він не лише нормально функціонує, а й набирає обертів. Представник Донецької агенції з питань регіонального розвитку Володимир Ремарчук повідомив, що зараз ставка в регіоні робиться на економічний розвиток. 

“Ми демонструємо наші напрацювання, проекти, які ми ведемо, зокрема створення індустріальних парків. Зараз у нас вже є перші результати, є про що розповісти і показати людям. І це – основна мета нашого візиту до Ряшева”, – підкреслив Ремарчук.

Він зауважив, що область також цікавить європейський, зокрема і польський досвід розвитку, оскільки Україна і Польща багато в чому є схожими. За його словами, на форум до Ряшева приїхали мери міст з Донецької області, представники місцевої влади донецького регіону, аби ближче поділитися досвідом з польськими партнерами. 

Єдиним українським промисловим виробником, який мав свій окремий стенд на ярмарку, була компанія “Сєверодонецький склопластик”. Голова відділу маркетингу підприємства Ігор Лисенко підкреслив, що це єдина компанія в Україні, яка виробляє склопластикові вироби. 

Він зауважив, що компанія вже має двох клієнтів у Польщі, експортує свою продукцію до 17-ти країн світу, а експорт у загальному балансі підприємства складає 85% обороту. 

“На жаль, наш матеріал дещо дорожчий ніж чорна сталь, а тому в Україні попит на нього є незначним”, – пояснив представник “Северодонецького склопластика” потребу пошуку нових партнерів за кордоном. 

Представники усіх українських стендів на Східному ярмарку в Ряшеві зазначили, що їхні експозиції викликали інтерес серед відвідувачів. Презентація Тернопільської області зайняла третє місце у конкурсі найбільш привабливих експозицій на II Східному ярмарку. На ньому свою продукцію, свої можливості чи туристичні переваги представили загалом близько 70-ти учасників із Польщі та країн Центрально-Східної Європи.

Юрій Банахевич, Варшава

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>