Укрзалізниця планує до 2021 року купити 10 швидкісних поїздів

Укрзалізниця планує до 2021 року купити 10 швидкісних поїздів

Укрінформ
ПАТ "Укрзалізниця" планує до 2021 року купити 10 нових швидкісних поїздів.

Про це повідомив заступник начальника департаменту пасажирських перевезень далекого прямування УЗ Олександр Красноштан в інтерв'ю Центру транспортних стратегій. 

"Згідно зі Стратегією, плануємо до 2021 року купити 10 нових швидкісних поїздів. Для цих цілей Укрзалізниця розглядає всі варіанти залучення коштів", - сказав він.

За словами Красноштана, новими напрямками швидкісних поїздів після електрифікації можуть стати Київ - Івано-Франківськ; Київ - Миколаїв - Херсон.

Крім того, Укрзалізниця планує збільшити парність на вже існуючих напрямках. "Основне, що нам потрібно зробити - збільшувати парність на вже існуючих напрямках. Ми бачимо великий попит і не можемо його задовольнити. Наш абсолютний лідер - Київ - Харків, (зайнятість крісел понад 90%). Також Львів, як верхнім ходом (через Коростень - Шепетівку), так і нижнім (через Вінницю - Хмельницький - Тернопіль). У цьому регіоні живуть дуже мобільні люди. Наприклад, Львів і Запоріжжя або Кривий Ріг однакові за населенням міста, але Львів дає утричі більше трафіку", - підкреслив Красноштан.

Він зазначив, що на сьогодні частка швидкісних поїздів Інтерсіті та Інтерсіті+ у загальній структурі перевезень становить близько 10%, але потрібно підвищити цей показник протягом п'яти років до 45-50%.

"Ми бачимо, що і пасажир вже готовий. Люди дуже цінують час та комфорт. Наприклад, зі Львова до Києва вже сьогодні багато місць на нічні поїзди і немає квитків на Інтерсіті. Ці поїзди завоювали свого пасажира і сьогодні складно уявити систему перевезень без них" , - зазначив заступник начальника департаменту.

Читайте також: Укрзалізниця хоче збільшити швидкість і зменшити час курсування поїздів

За його словами, пасажиропотік залізничним транспортом зростає із року у рік, тому у перспективі необхідно розвивати парк пасажирського рухомого складу. "Ми оптимально пов'язали склади, що дозволило збільшити перевезення і більш ефективно використовувати рухомий склад. Але рано чи пізно цей резерв буде вичерпано - відтак немає альтернативи розвитку парку пасажирського рухомого складу", - сказав Красноштан.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-