Захист залізничної інфраструктури потрібно посилити - Укрзалізниця

Захист залізничної інфраструктури потрібно посилити - Укрзалізниця

Укрінформ
ПАТ «Укрзалізниця» ініціює кримінальну та посилення адміністративної відповідальності за крадіжки й пошкодження елементів залізничної інфраструктури. 

Відповідний законопроект обговорили на нараді фахівці Укрзалізниці та Міністерства інфраструктури, повідомили Укрінформу в прес-службі компанії.

"ПАТ «Укрзалізниця» ініціює кримінальну та посилення адміністративної відповідальності за крадіжки й пошкодження елементів залізничної інфраструктури. Відповідний проект Закону України «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення відповідальності за пошкодження залізничної інфраструктури» обговорили на нараді фахівці Укрзалізниці та Міністерства інфраструктури", - йдеться у повідомленні.

Як зазначили в Укрзалізниці, наразі залізнична інфраструктура майже щодня зазнає пошкоджень унаслідок дій сторонніх осіб. Зловмисники викрадають кабель залізничної сигналізації та зв’язку, дросель-трансформатори, розбирають обладнання верхньої будови колії, через вандалізм страждають вікна пасажирських поїздів та лінзи світлофорів тощо. Щороку ця ситуація погіршується, і залізничникам усе складніше власними силами забезпечувати збереженість інфраструктури та вантажів. 

Так, у 2015 році залізниця зазнала збитків від розкрадань на загальну суму 35 млн грн, у 2016 році – понад 50 млн грн та за 9 місяців 2017 року – понад 44 млн грн. 

Читайте також: Кравцов розповів, як Укрзалізниця закуповує дизпальне

При цьому статистика свідчить, що наразі ситуація з розкраданням залізничної інфраструктури абсолютно не контрольована з боку правоохоронців. А масштаби цих випадків призводять до створення аварійно-небезпечних ситуацій, порушення стабільної роботи залізничного транспорту, невиконання графіків руху поїздів та інших негативних наслідків, від яких у подальшому страждає економіка та суспільство в цілому, наголосили в Укрзалізниці.

Як приклад у компанії назвали ситуацію, коли наприкінці вересня 2017 року злочинці зрізали охоронні пристрої на шляхопроводі перегону Верхньодніпровськ – Верхівцеве на швидкісному ходу Інтерсіті+ – № 734/733 Київ – Покровськ. Було демонтовано 80 метрів пристрою, що потрібен для безпечного проходження коліс поїзда у випадку сходження з рейок. Залізничники ліквідували пошкодження, проте в галузі вичерпуються всі резерви та можливості з відновлення наслідків злочинного вандалізму.

Крім того, залізничники самостійно не можуть вплинути на незаконну діяльність пунктів прийому металобрухту, куди зловмисники за копійки здають залізничне майно, собівартість якого значно більша.

В Укрзалізниці переконані, що врегулюванню цієї ситуації на законодавчому рівні сприятиме посиленню правового захисту стратегічної інфраструктури держави, визнанню кримінальними протиправних посягань у сфері залізничного транспорту та посиленню відповідальності за злочинні посягання на майно залізничного транспорту.

Вже найближчим часом залізничники разом із фахівцями Міністерства внутрішніх справ, Міністерства юстиції, Мінекономрозвитку та Мінінфраструктури мають намір опрацювати питання щодо можливості застосування окремих статей Кодексу України для посилення відповідальності за втручання в роботу залізничного транспорту. Після доопрацювання законопроекту також передбачається посилення адміністративної відповідальності за такі порушення, зазначили в Укрзалізниці.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-