"Антонов" пояснив, чому співпрацює з Росією

"Антонов" пояснив, чому співпрацює з Росією

2374
Ukrinform
Державне підприємство "Антонов" підтверджує свою співпрацю з російською компанією "Волга-Днепр", але підкреслює, що це відбувається виключно відповідно до законодавства України та міжнародних авіаційних правил.

Про це повідомляє у п'ятницю прес-служба компанії.

"Державне підприємство "Антонов", є розробником авіаційної техніки та, відповідно, утримувачем сертифікатів типу літаків "Ан", зокрема, транспортного літака Ан-124-100 "Руслан". Саме тому збільшення ресурсів цієї авіаційної техніки – прерогатива виключно ДП "Антонов", - повідомили у компанії.

Там зазначили, що невиконання "Антоновим" і Україною обов’язків, обумовлених цілою низкою міжнародних правил та вітчизняним законодавством, призведе до застосування відповідних міжнародних санкцій. Зокрема – до заборони міжнародних польотів літаків марки "Ан", а також до передачі функцій розробника іншим органам, вповноваженим країною-експлуатантом повітряних суден (ПС).

"Невиконання своїх прямих обов'язків підтримувати цивільні літаки марки "Ан" призведе до втрат ліцензій розробника, дозволів на авіаперевезення та втрат ринків", – зазначили на підприємстві.

У компанії зазначили, що відповідно до чинних міжнародних стандартів та установчих матеріалів у галузі підтримання льотної придатності, які викладені в Додатку 8 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію ICAO "Льотна придатність повітряних суден" та в Керівництві ICAO з льотної придатності, Doc 9760, організація-розробник залишається відповідальною за збереження цілісності конструкції літака. Для відомств цивільної авіації представники організації-розробника зобов’язані залишатися контактними особами при вирішенні проблем, які можуть вимагати розробки корегувальних заходів.

Крім цього, як стверджують у ДП "Антонов", організація-розробник зобов’язана постійно оцінювати цілісність конструкцій своїх літальних апаратів протягом всього терміну їх експлуатації. За результатами такої оцінки вона повинна розробляти і видавати інформацію, що доповнює чинні програми технічного обслуговування, з метою виявлення пошкодження конструкції до того, як воно стане проблемним для всього парку. Така інформація повинна грунтуватися на матеріалах аналізу, випробувань та досвіду експлуатації і включатися до програми збереження цілісності конструкції (Doc 9760, частина V, п. 2.7.3.1). Вказівки з підтримання льотної придатності також розробляються організацію-розробником виробу авіаційної техніки, наголосили у компанії.

"Саме з метою дотримання своїх зобов’язань, за міжвідомчим узгодженням з повноважними міністерствами та відомствами України, згідно з листом-роз’ясненням Держекспортконтролю України, на договірній основі фахівці ДП "Антонов" виконають роботи з оцінки технічного стану літака Ан-124-100 "Руслан" ТОВ "Авіакомпанія "Волга-Днепр", що не входить до переліку компаній, до яких згідно з рішенням РНБО України застосовуються санкції. Зазначений літак має Свідоцтво про реєстрацію цивільного ПС та може використовуватися тільки з метою забезпечення потреб громадян та економіки. Таким чином, ДП "Антонов", як розробник авіаційної техніки, діє відповідно до чинного законодавства України та міжнародних авіаційних правил", - зазначається у повідомленні.

У компанії також нагадали, що з 2016 року повністю припинено співробітництво між ДП "Антонов" та ТОВ "Авіакомпанія "Волга-Днепр" в напрямку надання послуг з повітряних перевезень великогабаритних та нестандартних вантажів.

Читайте також: Літак Ан-132Д прибув до Саудівської Аравії для презентації потенційним замовникам

Раніше у п'ятницю російське видання "Комерсант" повідомило, що Росія і Україна ведуть закриті переговори про продовження льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан".

За словами співрозмовників видання, українське державне підприємство "Антонов" може погодитися продовжувати льотну придатність літаків російської компанії "Волга-Днепр" в Ульяновську, хоча співпрацю країн в авіапромі було перервано після російської агресії.

ДП "Антонов" вийшло із українсько-російського спільного підприємства "ОАК – Антонов" і припинило обслуговування літаків російського перевізника у вересні 2015 року.

У парку російського перевізника - 12 "Русланів", які виконують чартерні вантажні рейси, водночас утримувачем сертифіката літака залишається "Антонов".


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-