ProZorro презентував індекс найкращих практик для аналізу публічних закупівель

590
Ukrinform
Проект ProZorro 31 липня 2017 року презентував Індекс найкращих практик, що створить можливості для більш ефективного аналізу публічних закупівель за допомогою електронної системи.

Про це інформує Урядовий портал.

“Задача індексу не оцінити те, що купляє замовник. Його мета - оцінка конкурентності процедур, доступності їх для бізнесу та їх прозорість. Нам необхідно мати якісні процедури, які не порушують закон”, - зазначив розробник індексу Дмитро Паламарчук.

Інструмент створено за підтримки фахівців Transparency International Україна та Київської школи економіки (KSE).

Індекс дозволить замовникам торгів та їхнім органам управління скерувати свої зусилля на покращення ситуації в тій або іншій категорії та загалом. У свою чергу, всі зацікавлені особи за допомогою індексу та наборів індикаторів зможуть порівняти замовників між собою.

“Цей індекс створений для того, щоб ринок міг орієнтуватись в якому саме напрямі рухатись, аби підвищувати якість внутрішніх закупівельних процесів, що впливають на ефективність публічних закупівель. Чим якісніше замовник готує закупівлю, оголошує її, оприлюднює тендерну документацію, тим ефективніше буде проведена конкретна закупівля”, - повідомив директор програми інноваційних проектів Transparency International Україна Віктор Нестуля.

Читайте також: Вінниця приєдналася до системи ProZorro

Індекс складається з 4 категорій оцінки закупівельних практик, які визначаються для кожного замовника торгів через систему, а саме: прозорість, доступність, якість процедур та заохочення конкурентності.

Відповідно до задумів розробників, Індекс розраховується на основі даних, отриманих за останні 365 днів. Зазначений показник покликаний створити методологічну базу для порівняння схожих між собою замовників у групах. Замовники будуть розподілені на 11 тематичних груп, наприклад: відділи освіти, лікувальні заклади, міські і районні ради тощо. За результатами підрахунку показника індексу вибудовується рейтинг всередині груп. У кожній із них виокремлено 3 найкращих і 3 найгірших замовника. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-