В Україну заходить головний конкурент Nike і Adidas

В Україну заходить головний конкурент Nike і Adidas

5260
Ukrinform
MD Group виведе на український ринок один з найбільш технологічних брендів спортивного одягу - американський Under Armour.

Про це повідомляє Асоціація рітейлерів України.

"Вихід в Україну одного з найпопулярніших на Заході брендів спортивного одягу - питання вирішене. Невідомими залишаються лише терміни і умови виведення бренду на український ринок", - йдеться в повідомленні.

Інформацію про підготовку виведення бренду на український ринок підтвердили консультант з торгової нерухомості, топ-менеджер брокерської компанії, а також представник MD Group.

«Так, ми представлятимемо Under Armour, але поки не підписали всі документи, тому про подробиці співробітництва говорити рано», - уточнили в MD Group.

Опитані Асоціацією експерти вважають, що MD Group також розвиватиме Under Armour в форматі монобрендових магазинів.

«За тими проектами, з якими працює Colliers International (Україна) відомо, що MD Group планують розвивати Under Armour в форматі монобрендових магазинів», - говорить директор департаменту торговельної нерухомості українського підрозділу Colliers Ігор Заболоцький.

Більшість експертів ринку схильні також вважати, що у Under Armour в Україні хороші перспективи.

«MD group має великий досвід роботи з різними брендами і не тільки в Україні. Безумовно, компанія детально аналізувала перспективи торгової марки і, розуміючи її затребуваність, взяла на себе зобов'язання щодо її розвитку», - говорить Заблоцький.

«У людей, які знають Under Armour, цей бренд дуже популярний. А MD Group - це компанія, яка добре вміє підбирати бренди. Практично всі торгові марки в її портфелі дуже успішні в Україні. Упевнений, що вони не даремно заходять в цей сегмент, тому що він активно розвивається, а людей, які постійно займаються спортом, з кожним роком стає дедалі більше », - вважає директор з розвитку бізнесу компанії UTG Сергій Заїка.

Нагадаємо, Under Armour - відносно молодий бренд, заснований американським футболістом Кевіном Планком у 1996 році. У 2016 році Under Armour збільшив свої продажі на 22%, до $ 4,8 млрд: в основному - за рахунок зростання продажів взуття на 50%. Підтримати темпи зростання компанії допомогла і експансія в країни Європи і Азії.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-