Google - на першій позиції рейтингу найдорожчих брендів

Google - на першій позиції рейтингу найдорожчих брендів

1597
Ukrinform
Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook очолили топ-100 найдорожчих брендів

Про це повідомляє ТАСС.

Виручка цих компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, які увійшли до рейтингу, складеного британськими WPP і Kantar Millward Brown

Компанії Google, Apple, Microsoft, Amazon і Facebook увійшли до п'ятірки найдорожчих брендів у світі. Про це свідчить оприлюднений щорічний спільний доповідь британських компаній WPP і Kantar Millward Brown з назвою The BrandZ Global Top 100.

Трійка лідерів у цьому році залишилася незмінною, Amazon вдалося покращити свої показники і піднятися з сьомого до четвертого місця, а Facebook зберіг свої позиції. Виручка вищеназваних компаній становить 25% доходів всіх 100 підприємств, що увійшли до рейтингу. Сукупна вартість брали участь в дослідженні брендів зросла на 8%, з $3,4 трлн в 2016 році до $3,6 трлн в 2017 році.

"У рейтингу The BrandZ Global Top 100 домінуючі позиції займають інтернет-гіганти, які функціонують на світовій арені з першого дня і які побудовані на потужних та інноваційних платформах", - заявив керівник BrandZ в Kantar Millward Brown Пітер Волш.

В ході дослідження аналітики опитали більше трьох мільйонів покупців по всьому світу про їх ставлення до близько 120 тис. брендів, представлених на 50 ринках світу. Крім того, враховувалися різні фінансові та бізнес-показники компаній.

Заснована в 1971 році компанія WPP працює в сфері реклами і зв'язків з громадськістю. Вона володіє фірмою Kantar Millward Brown, яка займається дослідженням брендів та надає послуги консалтингу в галузі брендиговых стратегій, розробки та оптимізації реклами та вивченням брендового капіталу.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-