Через прогалини у законах задовольняються менше 1% скарг на інтернет-магазини

Через прогалини у законах задовольняються менше 1% скарг на інтернет-магазини

Укрінформ
За 2016 рік через прогалини в законодавстві та відсутність чеків Держпродспоживслужба задовільнила лише 1% звернень громадян щодо порушення їх прав при купівлі товарів і послуг в інтернет-магазинах.

Про це заявила тимчасово виконуюча обов'язки заступника голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко, повідомляється на сайті служби.

«В 2016 році у нас було дуже багато скарг, і якщо говорити про задоволення скарг наших споживачів, то були звернення громадян з приводу порушення законодавства про захист прав споживачів при купівлі товарів і послуг в інтернет-магазинах, то задовольнити ми могли менше 1%.

Це відбувається через те, що є прогалини в законодавстві, і ще через те, що коли ми щось купуємо, то рідко звертаємо увагу на наявність документів, які нам видають, наприклад, нормальні розрахункові документи», - пояснила Стиренко.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-