Новий рівень стосунків «влада-громадянин»?

Новий рівень стосунків «влада-громадянин»?

Блоги
1565
Ukrinform
Черги, папери, хабарі, чиновники...

Потім знову черги, папери, і все по-новому, і так сім кіл пекла. Радянська система та бюрократія. Громадян вже нудило від старих, болісних процедур. Кожне звернення до органів влади - було майже катування. Так дійсно не могло тривати і надалі.

За вікном ХХІ століття, сьогодні світ буквально живе у віртуальній реальності: замовляє їжу, здійснює покупки та сплачує рахунки он-лайн, а у більшості розвинених країн усі послуги та сервіси, які повноважні надавати органи державної влади, також можна отримати в Інтернеті.

Українці серед перших

Якісно новий рівень взаємодії «влада-громадянин» - ось чого потребує кожен українець. І тягнути та чекати було вже неможливо. Досить примушувати громадян стояти у чергах, принижуватися перед чиновниками та сплачувати хабарі, як це було за "попередників". 

Ми рухаємося в ногу з часом, тому Мін’юстом було ініційовано та створено два масштабних проекти, що забезпечать громадян сучасними і зручними послугами, які вони зможуть отримати навіть не виходячи з дому.

Кабінет електронних сервісів

У рамках реформ системи реєстрації бізнесу та нерухомості Міністерством юстиції України запроваджено он-лайн сервіси для користувачів відповідних адміністративних послуг.

Вже зараз громадяни, представники юридичних осіб мають можливість отримати послуги он-лайн через Кабінет електронних сервісів, який на сьогодні є дуже затребуваним серед громадян. За допомогою цього сервісу усі необхідні дані були «зібрані» на одному ресурсі. Який був створений з метою спростити спілкування громадян з державою. Отримати усю необхідну інформацію можна у вигляді витягів чи виписок не виходячи з дому та економлячи час.

На сьогодні Кабінет електронних сервісів у сфері державної реєстрації надає такі послуги:

1. Надання інформації з державних реєстрів.

2. Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.

3. Отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

«Онлайн будинок юстиції»

Ще одна платформа, що надає електронні сервіси - «Онлайн будинок юстиції» - це продовження ініціативи надання максимально якісних послуг для українців швидко та безпроблемно.

Сьогодні «Он-лайн будинок юстиції», або більш відомий під абревіатурою ОБЮ здійснює такі послуги, як:

• подача заяви у сфері РАЦС на отримання повторних документів у будь-який зручний час;

• безкоштовно проводиться попередня правова експертиза документів, з приводу реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи;

• та сама правова експертиза документів для здійснення реєстрації друкованого ЗМІ.

А відтепер за допомогою ОБЮ можна створити або ліквідувати ФОП протягом доби.

Проте варто розуміти, що така можливість не позбавляє підприємців необхідності проходити перевірку у податковій або пенсійному. (Детальний алгоритм - як ліквідувати ФОП).

Це дуже зручно - заходиш на сайт, завантажуєш необхідні документи і готово. Немає бюрократичних складових: ні черг, ні хабарів, бо комп’ютер чи планшет хабар вимагати не може!

Подача документів онлайн – це можливість спростити життя пересічного українця та переконатись як життя громадянина може бути кращим за допомогою інновацій.

Павло Мороз

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-