У Мінагро розповіли про переваги "географічних" брендів
Про це заявила заступник міністра агрополітики з питань євроінтеграції Ольга Трофімцева після зустрічі з радником з питань сільського господарства Посольства Франції в Україні Ніколя Перреном та експертами проекту «Підвищення інформованості та оцінка потенціалу валоризації високоякісних харчових продуктів у Львівській області», повідомляє прес-служба міністерства.
«Команда Мінагрополітики завжди наголошує на тому, що нішева високоякісна продукція, у тому числі з традиційними рецептами або географічними зазначеннями, які створюють додаткову вартість, є перспективним напрямком виробництва для малого та середнього фермера чи переробника. Пілотний проект французьких колег в аналітичній фазі показав, що традиційні продукти високої якості, за умови ефективно діючої системи географічних зазначень, є цікавою для виробників нішою», - підкреслила Трофімцева.
Вона зазначила, що у Львівській області як мінімум сім харчових продуктів мають високий потенціал щодо отримання унікальної брендованої назви, пов'язаної з географічними зазначеннями. «За словами іноземних колег, аналіз у межах французького проекту у Львівській області показав, що як мінімум сім регіональних продуктів мають високий потенціал щодо отримання географічних зазначень. До таких відносяться, наприклад, мед, бринза, квасоля Яско та чорниця карпатська», - йдеться в повідомленні.
Наступними кроками в рамках проекту має бути робота з виробниками для підтримки та супроводу колективних дій з валоризації та комерціалізації їх продукції, розвитку відповідних технологій переробки, напрацювання спільно з міністерством необхідних змін до законодавчих актів.
«Міністерство підтримуватиме проект і надалі. Ми сподіваємося, що він може бути поширений певною мірою й на інші регіони, у яких виробники зможуть скористатись даними напрацюваннями», - резюмувала заступник міністра з питань євроінтеграції.
Нагадаємо, Кабмін на своєму засіданні в середу підтримав законопроект про адаптацію до європейських норм порядку використання географічних зазначень у назві продукції.
Фото: AgroNews