PRIME: щороку в Україні банкрутіє кожний четвертий перевізник

PRIME: щороку в Україні банкрутіє кожний четвертий перевізник

2618
Ukrinform
Щороку кожний четвертий дрібний український перевізник банкрутіє і йде з ринку.

Про це в коментарі Укрінформу заявив директор групи компаній PRIME Дмитро Льоушкін.

"Якщо зараз ми візьмемо список перевізників, з якими співпрацювали рік тому, кожний четвертий з них вже пішов з ринку і зараз займається чим завгодно, тільки не перевезеннями", - констатує Льоушкін.

Така істотна ротація гравців на ринку, на думку експерта, пов'язана з двома головними чинниками. По-перше, непрозорістю принципів розподілу замовлень серед вантажоперевізників.

"Часто-густо "кумівство" на українському ринку вантажоперевезень стає вирішальним чинником розподілу цікавих замовлень серед підрядників. Говорити про чесну конкуренцію, коли замовлення отримує кращий за якістю, ціною і сервісом - поки що не доводиться. Тобто твій фінансовий план розвитку багато в чому залежить не від твоїх вмінь, а від чужої суб'єктивної доброї волі. В таких умовах вантажоперевізники швидше інвестуватимуть не в свій автопарк, а в налагодження "дружніх" відносин з вантажовідправниками", - пояснює правила гри на ринку Льоушкін.

Другий чинник, який істотно гальмує розвиток галузі вантажоперевезень в Україні, - повна відсутність розуміння прогнозованого розвитку тієї чи іншої галузі економіки в Україні. І також дуже мінлива кон'юнктура ринку, яка не дозволяє перевізникам спрогнозувати, яка галузь економіки розвиватиметься і у що можна інвестувати капітал у довгостроковій перспективі.

"Ще кілька років тому дуже прибутковим був ринок перевезень нових легкових автомобілів. Настала криза - всі перевізники цього сегмента ринку збанкрутіли. Така сама ситуація склалася з перевізниками "негабаритів". Поки держава кредитувала сільськогосподарську галузь - вони активно закуповували трактори і комбайни за кордоном. Перевізники "негабаритів" були затребувані. Наразі цей тренд закінчився і всі вони "вилетіли в трубу", - констатує Льоушкін.

На думку експерта, поки в державі не буде стабільності і довгострокового плану розвитку кожної стратегічно важливої галузі економіки, ринок вантажоперевезень як і раніше лихоманитиме, і якість роботи його гравців бажатиме кращого.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-