"Антонов" планує за десять років добудувати "Мрію 2" для Китаю

Укрінформ
Добудова другого екземпляру літака Ан-225 "Мрія" для гонконгівської фірми Airspace Industry Corportion of China може зайняти близько десяти років.

Про це заявив президент ДП "Антонов" Олександр Коцюба в ході прес-конференції, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"З Китаєм підписано рамкову угоду. Ця угода передбачає алгоритм взаємодії з китайськими партнерами. Перше - зі створення "Мрії", ми її назвали "Мрія 2". Це досить витратний і тривалий процес. Перша "Мрія"створювалася в кооперації чотири роки, тому мова йде про, швидше за все, десять років для того, щоб її створити", - сказав Коцюба.

Він додав, що угодою передбачено можливість створення серійного виробництва цього літака, але - тільки за умови успішного виконання першого пункту, тобто створення удосконалень "Мрії" номер два.

У свою чергу директор програми співробітництва з КНР Геннадій Габрук розповів, що рішення про підписання домовленості з гонконгівською компанією не було спонтанним.

"Робота з компанією, з якою було укладено угоду, почалася три роки тому. Хочу наголосити, що це було не спонтанне рішення. За цей час ми обговорили багато питань, принципові питання співробітництва, головна мета якого - взаємовигода", - сказав він.

За його словами, гонконгівська компанія Airspace Industry Corportion of China запропонувала найкращі умови співробітництва.

"Компанія представила свої плани по використанню літака Ан-225, і нам ці плани здалися прийнятними. У неї великі амбіції щодо створення глобальної логістичної мережі, для чого, природно, потрібні літаки Ан-225, що дозволить знизити собівартість вантажоперевезень у світі", - зазначив Габрук.

Він також пояснив, що дана мережа передбачає використання як літаків на великі відстані (так звані вантажні хаби), так і використання літаків меншого розміру для регіонального поширення товарів.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-