Омелян прокоментував конфлікт з МАУ

Омелян прокоментував конфлікт з МАУ

1428
Ukrinform
Міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав неконструктивними дії "Міжнародних авіаліній України".

Про це він заявив в інтерв’ю "Економічній правді", коментуючи конфлікт між МАУ і Державіаслужбою стосовно зборів, які компанія відмовляється платити.

Відповідно до останніх рішень, суд на стороні МАУ.

"Я точно на боці держави. Моє глибоке переконання – це (дії МАУ – ред..) неконструктивний підхід. Щонайменше, пасажири сплатили ці гроші, і авіакомпанія зобов’язана перерахувати їх державі. Альтернативи іншої нема", - наголосив він.

За словами Омеляна, наразі з МАУ йде дискусія: "Мені приємно, що вони змінили свою риторику і теж виступають за лібералізацію ринку авіаперевезень, але загалом ситуація непроста. І я розумію, що в будь-який момент я можу стати негативним героєм в сюжеті "1+1".

Міністр також зазначив, що Державіаслужба намагається врегулювати це питання поза судом. "По-перше, ми хочемо зараз переглянути розподіл повноважень між міністерством, Державіаслужбою і ринком, бо в нас є певні перекоси не на користь державних інтересів. У МАУ теж є справедливі зауваження. Нормативна база застаріла, і не враховує сьогоднішніх реалій", - каже Омелян.

"Але, знову ж таки: поки в нас буде домінування однієї компанії, нам буде дуже важко отримати ефективний ринок. Тому захід, чи створення нових авіакомпаній — найкраща модель функціонування ефективного ринку, яку можна запропонувати. І я радий, що МАУ підтримує ці процеси", - зазначив він.

"І радує також те, що у нас кожного другого-третього тижня нізвідки з'являється якийсь маленький регіональний аеропорт, про існування якого більшість мешканців України навіть не підозрювали", - додав міністр, навівши приклад: "Запускається Рівне, відновився Житомир, ефективно працює Херсон, абсолютно нормально функціонує Івано-Франківськ, запустилися Чернівці".

"Люди готові літати, люди готові платити гроші. Для нас абсолютно важлива лібералізація ринку. Для нас вкрай важливе питання вільного неба з Євросоюзом. Але тут, на жаль, маємо таку саму ситуацію, як з безвізовим режимом. Чомусь вони вирішили зробити це політичним інструментом. Самі європейські авіакомпанії готові заходити на ринок хоч сьогодні, маючи "відкрите небо". Економічне обгрунтування цього є, бажання європейських авіакомпаній є, немає політичного рішення Брюсселя", - вважає глава Мінінфраструктури.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-