З початку року кількість користувачів зарплатних карток Ощадбанку зросла майже на 200 тис. осіб
«Ощад має значну перевагу – досвід багаторічної співпраці в рамках зарплатних проектів з найбільшими підприємствами в Україні та постійне вдосконалення банківських продуктів і сервісів. При цьому хочу акцентувати увагу на тому, що більше половини зарплатних проектів Ощадбанку – не державні організації, а комерційні підприємства. Багато з них – представництва міжнародних компаній», – зазначив голова правління Ощадбанку Андрій Пишний в рамках робочого візиту на Волинь.
Перебуваючи в Луцьку, голова правління зустрівся з керівництвом заводу "Кромберг енд Шуберт Україна". Це підприємство зі 100% іноземними інвестиціями виготовляє електричні бортові кабельні системи для найбільших європейських виробників автомобілів та налічує близько 8 тис. співробітників на заводах в Луцьку и Житомирі. Нещодавно Ощадбанк розпочав співпрацю з підприємством у рамках зарплатного проекту. Крім цього, банк обслуговує поточні рахунки філій заводу "Кромберг енд Шуберт Україна" в Житомирі та Луцьку. Кількість зарплатних карток для співробітників підприємства становить близько 8 тис. шт.
Генеральний директор "Кромберг енд Шуберт Україна Житомир" Олександр Шаварський зазначив: "Обираючи Ощадбанк для обслуговування нашого зарплатного проекту, ми в першу чергу звертали увагу на його надійність і стабільність, а також широкий спектр послуг, який отримали наші співробітники».
У травні Ощадбанк не лише очолив незалежний рейтинг «50 провідних банків України» від Фінансового клубу, а й став переможцем у номінації «Зарплатні проекти». В дослідженні було зроблено акцент на оцінці послуг з точки зору споживача – користувача зарплатної картки, а також на кількості зарплатних проектів і активності зарплатних карток.
Переваги зарплатного проекту в Ощадбанку: найрозгалуженіша мережа відділень, що постійно оновлюється, привабливі умови кредитування, власний потужний процесинговий центр, який обслуговує другий за обсягом в Україні бізнес пластикових карток, сучасні дистанційні сервіси – WEB- та mobile-банкінг «Ощад 24/7», безкоштовне підключення та користування послугою «Мобільні заощадження», яка передбачає отримання додаткових процентів на залишок коштів на рахунку. Цілодобову підтримку користувачів карток Ощадбанку забезпечує сучасний Контакт-центр.
Прес-служба Ощадбанку