Інцидент із перевіркою якості пального у Shell пояснили непорозумінням

Інцидент із перевіркою якості пального у Shell пояснили непорозумінням

Укрінформ
Мережа АЗС Shell заявляє, що не перешкоджала інспекторам Держпродспоживслужби при проведенні перевірки якості пального. Інцидент на автозаправці на Столичному шосе, 20 у Києві, коли інспектори не змогли відібрати проби пального, у компанії пояснюють непорозумінням.

Про це йдеться у заяві Shell за підписом генерального директора Халдуна Гювеніра, що передана Укрінформу.

«Під час однієї перевірки Держпродспоживслужбою АЗС Shell №4038 за адресою м.Київ, Столичне шосе, 20 виникло непорозуміння, внаслідок якого інспектори товариства захисту прав споживачів не змогли відібрати проби пального для перевірки якості. Непорозуміння сталося через відсутність керівництва АЗС. Компанія Shell провела внутрішнє розслідування, за результатами якого була також проведена необхідна роз'яснювальна робота з персоналом для усунення подібних випадків у майбутньому», - йдеться у повідомленні.

Також зазначається, що пальне мережі Shell все ж таки було відібране для перевірки 22 лютого 2016 року на АЗС Shell №8002 за адресою м. Одеса, вул. Добровольського, 6, під час якої було підтверджено якість продукції.

«Крім того, усі АЗС мережі проходять регулярну повірку від Держпродспоживстандарту України», - зазначається в заяві.

Нагадаємо, минулого тижня Держпродспоживслужба України розповсюдила повідомлення, стверджуючи, що при спробі провести позапланову перевірку на АЗС «Shell» ТОВ «Альянс Холдинг» її керівництво створило перешкоди інспекторам, за що передбачена відповідальність за пунктом 8 частини 1 статті 23 Закону України «Про захист прав споживачів». До ТОВ «Альянс Холдинг» застосовано штрафні санкції у сумі 13,7 тис. грн.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-