Цього року місія МВФ уже двічі відвідала фіскальну службу - Продан

18.05.2017 13:14 152

З початку 2017 року фіскальну службу відвідали 2 технічні місії МВФ, а протягом 2016 року таких місій було 16.

Про це повідомив в.о. голови ДФС Мирослав Продан під час зустрічі з представниками Міжнародного Валютного Фонду на чолі з головою місії МВФ в Україні Роном ван Роденом.

"Під час зустрічі Мирослав Продан відзначив конструктивну співпрацю служби з технічною місією МВФ, за результатами якої напрацьовані кроки, пов’язані з реформуванням ДФС та вирішенням існуючих проблемних питань. За словами в.о. голови ДФС, з початку року фіскальну службу вже відвідали 2 технічні місії МВФ, а протягом 2016 року таких місій було 16", - йдеться в повідомленні прес-служби ДФС.

«Ми готові до подальшої плідної співпраці з Міжнародним Валютним Фондом та вважаємо рекомендації, які сьогодні пропонує нам місія МВФ, ключовим фактором у реформуванні фіскальної служби», - зазначив Мирослав Продан.

За його словами, ДФС надала до Міністерства фінансів України проекти нормативних документів, якими пропонується внесення змін до існуючого законодавства для ефективного втілення розроблених реформ.

Мирослав Продан поінформував представників місії МВФ, що завдяки фінансовому ресурсу, отриманому при 10%-ому перевиконанні індикативів із забезпечення митних платежів, вже вдвічі збільшена заробітна плата митників. Крім того, значні кошти спрямовано на митниці ДФС в регіони для вирішення першочергових питань розвитку інфраструктури та обладнання пунктів пропуску.

«Завдяки застосуванню нововведень, пов’язаних із ІТ-технологіями, суттєво збільшилися надходження ПДВ, податку на прибуток, середньоденні надходження митних платежів. Якщо порівнювати середньоденні надходження від митниці у квітні 2016 року з квітнем 2017 року, то вони з 900 млн в день збільшилися до 1 млрд 370 млн гривень», - підкреслив Мирослав Продан.

В.о. голови ДФС також повідомив, що за результатами першого півріччя в Електронному кабінеті платника планується забезпечення  всього спектру послуг ДФС для того, щоб суб’єкт господарювання, не звертаючись до фіскальних органів, мав змогу отримати всі необхідні йому адміністративні послуги  та  довідки.

При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання не нижче першого абзацу на «ukrinform.ua» — обов’язкові. Цитування і використання матеріалів у офлайн-медіа, мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди "ukrinform.ua". Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.

© 2015-2017 Укрінформ. Усі права застережені.

Дизайн сайту — Студія «Laconica»
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-