Експортна стратегія орієнтується на малий та середній бізнес  - Кубів

Експортна стратегія орієнтується на малий та середній бізнес - Кубів

Укрінформ
Експортна стратегія України, проект якої наразі проходить громадське обговорення, орієнтується перш за все на малий та середній бізнес, аби ті упевнено виходили на зовнішні ринки. Крім цього стратегія передбачає переорієнтацію експортерів з країн колишнього СНД на Європейський ринок, ринок Китаю та Індії.

Про це в коментарі Укрінформу сказав перший віце-прем'єр-міністр, міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів.

«Раніше ринок був зав'язаний на Російській Федерації. Наша експортна стратегія, що орієнтується на малий та середній бізнес, спрямована на диверсифікацію експорту. Відтак, через поступове зменшення орієнтованості України на Російський ринок, з'являються нові ринки, такі як ЄС, ринок Китаю та Індії», - сказав Кубів.

З його слів, експортна стратегія це перший документ за 25 років незалежності, який формувався з залученням асоціацій підприємців і тих, хто мав досвід в просуванні експортних позицій, окрім цього всі попередні роки експорт базувався на сировинних товарах з низькою доданою вартістю.

«Раніше, говорячи про сировинні товари, ми мали на увазі металургію, агросектор, наразі ж, ми говоримо про високотехнологічні індустрії, ми маємо на увазі хімічну галузь, біоенергетичний аспект, формування продуктів сільськогосподарської галузі, нових принципів ІТ-технологій», - зазначив перший віце-прем'єр-міністр.

За словами Кубіва, за останні три роки в Україні відбулася переорієнтація, тепер близько 47% експорту спрямовані до ЄС, Індії, Китаю. Для цього український Уряд активно контактує, бере участь у спільних виїзних засідання з  різними державами з метою налагодження співпраці, в тому числі й в частинні просуванні експорту на зовнішні ринки. 

Нагадаємо, наприкінці березня в Уряді презентували проект Експртної стратегії, що має стати дорожньою картою стратегічного розвитку торгівлі на період 2017 – 2021 років. Обговорення проекту триватиме до 28 квітня поточного року.

Експортна стратегія розрахована на 5 років та передбачає виконання 56 першочергових завдань з розвитку експорту.

Стратегія визначає перспективні ринки для українського експорту, серед яких ключове місце займають 28 країн ЄС. Серед інших країн найбільш перспективними називаються США, Китай, Туреччина, Японія, Ізраїль та Індія.

У розробці стратегії брали участь більше 40 державних і недержавних інституцій.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-