З YouTube пішли найбільші рекламодавці

З YouTube пішли найбільші рекламодавці

Укрінформ
Корпорація Alphabet (вона ж Google) лише за кілька днів втратила у капіталізації понад $35 млрд через те, що кілька великих рекламодавців заявили, що тимчасово припиняють співпрацю з відеосервісом YouTube.

Про це пише "Обозреватель".

Причина такого рішення - розміщення реклами у відеороликах, які пропагують екстремізм. Представники Google вибачилися і пообіцяли виправити ситуацію, але інвесторам такої відповіді виявилося замало.

"Ми поєднуємо контент і рекламу. Але оскільки ми беремо контент звідусіль, часом трапляється, що він не відповідає рекламі. Зараз ми активно працюємо над вирішенням цієї проблеми", - заявив Ерік Шмідт в інтерв'ю Fox News.

Але слова Шмідта не додали впевненості інвесторам Alphabet. За кілька днів вартість акцій компанії просіла на 4%, і компанія втратила в капіталізації більше $35 млрд. Причому акції продовжували показувати негативний тренд.

Тимчасово від співпраці з YouTube відмовилися великі британські бренди Marks & Spencer, уряд Британії, BBC, банки HSBC і Lloyds, а також американські AT&T, Verizon, Johnson & Johnson та інші.

Точної суми, якої не дорахується сервіс від втрати найбільших рекламодавців, не називається. Але як повідомляє Reuters, йдеться про сотні мільйонів доларів лише від американських рекламодавців. Всього за останній рік виручка YouTube склала $14 млрд.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-