ПриватБанк готовий безкоштовно обміняти проблемні картки PayPass
Офіційне пояснення ПриватБанку з цього приводу оприлюднив КП "Київський метрополітен", оскільки зазначені проблеми стосувалися також розрахунків карткою ПриватБанку на турнікетах метро.
"У кого виникали проблеми з карткою Приватбанк на турнікетах. Дійсно, чіпи деяких видів карт не спрацьовують, і це стосується не лише транзакцій у метро. Нижче - офіційне пояснення ПриватБанку, як вирішити питання. Найкращим буде перевипуск цього типу карти. Ознайомтесь уважно, будь ласка", - йдеться у повідомленні.
При цьому, як витікає з наведеного пояснення ПриватБанку, останні два дні власники окремих платіжних карток зіткнулися з проблемами в розрахунках.
"На даний момент дійсно спостерігаються проблеми при проведенні розрахунків лише з карт з рангом 54570822*", - уточнили при цьому в ПриватБанку.
Володарям карток з таким біном ПриватБанк рекомендує перевипустити картку - безкоштовно і з компенсацією комісій.
Згідно з роз'ясненням, перевипуск миттєвої картки можливий у будь-якому відділенні, швидко і безкоштовно. Якщо картка платна, перевипуск персоналізованої картки також безкоштовний. Для цього необхідно залишити заявку за телефоном 3700.
У разі, якщо у клієнта тільки карта MasterСard, і він перебуває за кордоном, рекомендовано:
1. спробувати контактний чіп (це часто допомагає);
2. скористатися іншою своєю карткою;
3. зняти готівку. Витрати на комісію в цьому випадку банк компенсує. Повернення проводяться тільки за транзакціями за кордоном.